Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،پرداخت کرایه تاکسی در بندرعباس تا پایان سال از طریق اپلیکیشن و دستگاه کارت خوان امکان پذیر می‌شود.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پرداخت کرایه تاکسی در بندرعباس تا پایان سال از طریق اپلیکیشن و دستگاه کارت خوان امکان پذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالصمد عیدی افزود: اکنون با بانک عامل در حال عقد قرارداد برای اجرای این طرح هستیم.

وی گفت: با راه اندازی این اپلیکیشین مسافران می‌تواند با بارکدی که در تاکسی‌ها تعیین می‌شود کرایه خود را به راحتی پرداخت کنند.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر شهرداری بندرعباس افزود: از مزیت‌های استفاده از این اپلیکیشن این است که به ازای هر تراکنش، بانک عامل روزانه مبلغی را به عنوان پاداش به راننده پرداخت می‌کند.

عبدالصمد عیدی گفت: مسافران نیز با استفاده از این برنامه می‌توانند از فروشگاه‌های بزرگ شهر تخفیف کالا بگیرند و در قرعه کشی نیز شرکت کنند.
وی افزود: طرح پرداخت الکترونیکی وجه نقد با اپلیکیشن در تاکسی‌ها اکنون به طور آزمایشی در تهران در حال اجرا است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: علاوه بر این، با پیگیری و هماهنگی این سازمان با بانک عامل، رانندگان می‌تواند دستگاه کارت خوان را بدون پرادخت وجه نقد و تنها با ارائه یک فقره چک دریافت کنند.

وی گفت: پیش از این بانک‌ها برای در اختیار قرار دادن این دستگاه از رانندگان تاکسی مبلغ بیست میلیون ریال درخواست کرده بودند.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس پیش بینی کرد: بدلیل بالا بودن تعداد تاکسی‌های دورن شهری، بانک عامل اکنون در حال تامین دستگاه‌های کارت خوان است.

عبدالصمد عیدی افزود: هزار و ۸۰۰ تاکسی درون شهری در بندرعباس فعالیت می‌کنند.

وی پیش بینی کرد: طرح پرداخت الکترونیکی وجه نقد با استفاده از اپلیکشین و دستگاه کارت خوان تا پایان سال به طور کامل در بندرعباس اجرایی شود.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی