Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه آیا تضمین می کنید من در این سمت بمانم و اینکه مدت حکم ما از دولت معلوم نیست تلویحا رفتن عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی را تایید کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به  نقل از گلستان ما؛ هادی حق‌شناس استاندار گلستان در خصوص شنیده‌هایی مبنی بر انتصاب یک معاون غیربومی در معاونت اقتصادی و تغییر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود اظهار کرد: وزارت کشور در معاونان استاندار تغییر ساختار ایجاد کرده که معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به دو معاونت امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما قصد نداریم معاونی را تغییر دهیم بلکه یک معاون را اضافه خواهیم کرد.

استاندار گلستان تاکید کرد: این معاون جدید هم به طور قطع یکی از بانوان استان گلستان را استفاده خواهیم کرد.

حق‌شناس در خصوص احتمال تغییر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی‌، تصریح کرد: آیا شما تصمین می‌کنید که من در این سمت باقی بمانم، همه کسانی که از دولت حکم دارند زمان مسوولیتشان تعین شده نیست.

وی اضافه کرد: من خودم هم نمی‌دانم فردا در این مسوولیت هستم یا نیستم و این شرایط برای تمامی معاونان و فرمانداران هم همینگونه است.

استاندار گلستان گفت: تنها کسانی که زمان مسوولیتشان در کشور مشخص است، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و تمام کسانی که با رای مردم انتخاب می‌شوند است./فارس

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدا به همراه مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا و دیگر مدیران رادیو به عیادت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو رفت که در بیمارستان لاله بستری است.

معاون صدا خطاب به مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو گفت: استاد اسکویی همه جوانان را مثل فرزندانش دوست دارد و برای آموزش شان در رادیو وقت گذاشته است. او به خوشرویی و ادب و احترام به دیگران مشهور است.   بخشی زاده بیان کرد: به اعتقاد من، هر کس در هر جایگاهی که است باید به کارش عشق بورزد و بدون تردید استاد اسکویی یکی از این افراد است.به همین دلیل صدای آشنای برای همه نسل های رادیو است‌. نکته بسیار مهم در رابطه با حرفه گزارشگری و گویندگی این است که مجری کارشناس، گزارشگر و گوینده باید روی رویدادهایی که گویندگی اش را بر عهده دارد، تعصب داشته باشد؛ زیرا در غیر اینصورت هرگز نمی تواند احساسات و هیجانات مسابقه را آن طور که باید و شاید به مخاطب منتقل کند و شنونده را تحت تاثیر قرار دهد و این شاخصه بسیار مهم استاد اسکویی است. در ادامه عیادت، مسعود اسکویی هم چند کلامی از خاطراتش گفت.

دیگر خبرها

  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • این بیماری در کمین کسانی که زبانشان تلخ می‌شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو