Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:57:05 GMT

پیگیر اجرای طرح پوشش رودخانه‌های شهر همدان هستیم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۳۴۴

پیگیر اجرای طرح پوشش رودخانه‌های شهر همدان هستیم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از پیگیری اجرای طرح پوشش رودخانه های سطح شهر  خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سالیان گذشته تلاش‌هایی برای پوشش  رودخانه‌های همدان انجام شده است، گفت: پوشش رودخانه های سطح شهر از جمله پشت کشتارگاه سابق خضر، کوی کوثر، پشت دانشگاه پیام نور مرکز همدان از طرح های  مدنظر شورای شهر سات که باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فتحی با اشاره به وجود منازل در حریم رودخانه ها، اظهار کرد: شهرداری‌های مناطق و اداره راه و شهرسازی در سالهای گذشته به پوشش این رودخانه‌ها اقدام داشته‌اند؛ اما با توجه به سیلاب های ابتدای سال جاری، دستوری مبنی بر توقف پوشش رودخانه‌ها از طرف شرکت آب منطقه ای صادر شد.

فتحی با اعلام اینکه پیگیر پوشش رودخانه های سطح شهر هستیم، بیان کرد: البته دو پیمانکار از سوی اداره راه و شهرسازی مشغول پوشش رودخانه‌ها بودند که با توجه به نامه متوقف کردن فعالیت ها پوشش رودخانه، ادامه اجرای طرح نیمه کاره ماند.

وی با اشاره به نارضایتی ساکنان حریم رودخانه ها، افزود: با توجه به اینکه فاضلاب در مسیر رودخانه ها وارد رودخانه‌ها شده و بوی نامطبوع آن موجب آزار ساکنان حریم رودخانه می شود، لازم است پوشش این رودخانه ها با همکاری مسئولان ذی‌ربط صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا یادآور شد: در امر اجرای طرح پوشش رودخانه‌ها، دالان هایی که ساخته شده بودند تا حدودی نصب شده اند و حدود۳۰ تا ۴۰ درصد کار باقی مانده است؛ بر این اساس جلسه ای با مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان تشکیل داده و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

فتحی در این زمینه گفت: بر اساس این جلسه مقرر شد مکاتباتی از طرف شهرداری نیز صورت پذیرد تا پوشش رودخانه ها به سرانجام برسد.

وی به اجرای پوشش رودخانه ها در محل های منوچهری، هنرستان و ... در سال‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود با همت مسئولان امر از جمله شهرداری، راه و شهرسازی و آب منطقه‌ای بتوانیم اجرای طرح پوشش رودخانه‌ها را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان