Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج ر قزوین، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی در بازدید از چند طرح اشتغال زایی در آبیک که با حضور مدیرکل هدایت شغلی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برگزار شد، بیان کرد: اشتغال زایی محور برنامه های کمیته امداد امام (ره) است چراکه همه حمایت های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است و یکی از کلیدی تیرن راه های توانمندسازی، اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی سال 97 با تلاش های انجام شده سه هزار و 101 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شد همچنین با تعامل با شرکت شهرک های صنعتی، دفاتر کاریابی و خیران کارآفرین تعداد 559 نفر از کارجویان این نهاد در مراکز مختلف صنعتی و تولیدی مشغول به کار شده اند.


معاون اشتغال کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بررسی تحلیلی اشتغال ایجاد شده نشان می دهد که هزار و 823 اشتغال از منابع قرض الحسنه اشتغال زایی بانکی(بند ب تبصره 16)، 853 فقره از منابع امدادی، 212 فقره از منابع هم افزایی و 213 فقره از محل توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.


وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین به همه تعهدات خود در اشتغال زایی و کاریابی عمل کرده تا بتواند فضای شایسته را برای توانمندسازی مددجویان فراهم کند.


دهقانی افزود: کارگروه اشتغال استان در حوزه آماری و اعلام پائین ترین انحراف در اجرای طرح های اشتغال و تسهیلات خوداشتغالی مطالب مختلفی را در موفقیت طرح های اشتغال زایی کمیته امداد اعلام کرده اند بنابراین عملکرد این نهاد برای همه به خوبی روشن است.


وی خاطرنشان کرد: بر این اساس طی سال 1397 علیرغم وجود مشکلات و موانع اقتصادی با همراهی و معاضدت مسئولان دستگاه های اجرایی 50 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع قرض الحسنه بانک ها، منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری، منابع کمیته امداد و ... پرداخت شده است.


دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: همچنین تعداد سه هزار و 914 نفر از مددجویان نیز با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، صنایع دستی و آموزشگاه های خصوصی و ... دوره آموزش های مقدماتی، مهارت آموزی و پایدارسازی طرح های اشتغال را گذرانده اند.


وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) اجرای طرح های اشتغال را با محورهای مختلف اجرا می کند که یکی از این رویکردها بهره مندی کارفرمایان از بسته های تشویقی و تسهیلات قرض الحسنه است.


شایسته ذکر است که در این بازدید دو طرح دامداری و یک طرح عکاسی و خدماتی مورد بازدید قرار گرفت.

1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در شورای اشتغال گفت : تعهد اشتغال سال گذشته ۱۲ هزار فرصت شغلی بود که ۱۸ هزار شغل با رشد ۱۵۳ درصدی ایجاد شد.
نورانی با اشاره به تعهد ایجاد بیش از ۱۴ هزار شغل در سال ۱۴۰۳ گفت: قرار است بیش از ۴۰ درصد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و مشاغل روستایی اختصاص یابد.
تهیه تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان ماه   و پیگیری نامه‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی در سفر ریاست جمهوری از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار سمنان هم در این جلسه با قدردانی از مردم  بخاطر استقبال پرشور  از رئیس جمهور گفت :  کار مدیران   برای پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در استان آغاز شده است.
سید محمد رضا هاشمی افزود:  در بررسی سامانه سامد استان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۳۲ هزار نامه مردمی رسیدگی و به ۱۶ هزار نفر وام قرض الحسنه پرداخت شد.
وی گفت: در دور دوم سفر هم تاکنون ۱۱۱ هزار نامه در سامانه سامد ثبت شده که باید رسیدگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی