Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@06:58:49 GMT

مجمع عمومي عادي ساليانه سايپا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۴۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  سايپانيوز، در ابتداي اين مجمع رحيم اسماعيلي دانا، به‌نمايندگي از شركت سرمايه‌گذاري كاركنان سايپا به‌عنوان رييس مجمع و يوسف نديلي به‌عنوان دبير مجمع انتخاب شدند، ضمن اينكه نماينده سازمان گسترش و نوسازي صنايع، سهامداران عمده ديگر سايپا و نمايندگان سازمان‌هاي حسابرسي کشور و بورس و اوراق بهادار نيز در جايگاه هيات رئيسه مجمع حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، مجمع با دستور كار ارائه گزارش هيأت‌مديره و گزارش سازمان حسابرسي، بررسي، تصميم‌گيري و تصويب صورت‌هاي مالي، انتخاب روزنامه رسمي و بازرس قانوني، تعيين حق حضور در جلسات اعضاي غيرموظف هيأت‌مديره و انتخاب اعضاي جديد هيأت‌مديره برگزار شد.

در جريان برگزاري اين مجمع، پس از ارائه گزارش از سوي هيأت‌مديره گروه سايپا، سيدجواد سليماني مديرعامل و نايب‌رييس هيأت‌مديره گزارشي از وضعيت اين خودروساز در سال گذشته و برنامه‌هاي سال ۹۸ ارائه كرد.

همچنين سازمان حسابرسي گزارش فعاليت‌هاي مالي و اقتصادي سايپا در سال گذشته را در اختيار سهامداران قرار داد و اعضاي هيأت‌مديره درخصوص بندهاي مدنظر اين سازمان، توضيحات خود را ارائه كردند.پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي سهامداران از ديگر اقداماتي بود كه در اين مجمع انجام شد.

در ادامه با تصويب اكثريت سهامداران روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه رسمي شركت انتخاب و حق حضور در جلسات اعضاي غيرموظف هيأت‌مديره نيز تعيين شد.

همچنين با توجه به ضرورت انتخاب اعضاي جديد هيأت‌مديره و با تصويب سهامداران، شركت‌هاي سرمايه‌گذاري گروه صنعتي رنا، سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، صندوق حمايت و بازنشستگي كاركنان فولاد، گروه سرمايه‌گذاري كاركنان سايپا و شركت توسعه سرمايه رادين به‌عنوان اعضاي حقوقي هيأت‌مديره سايپا انتخاب شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه حداقل ۲ میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویسی باشگاه‌های لیگ برتری

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد براساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رییسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه، اطلاعیه، بیانیه، مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاهها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

 ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

 صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

 ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

 صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

 ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!
  • جریمه حداقل ۲ میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویسی باشگاه‌های لیگ برتری
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • مجمع پی پاد ۱۴۰۳
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد