Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت امنای بنیاد مستضعفان گفت: در شرایط ملتهب اقتصادی رشد تولید اقتصادی بنیاد در ۵ سال اخیر ۸ درصد رشد داشت و فروش متوسط سالانه به رشد ۱۲ درصدی رسید. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه رئیس اسبق بنیاد مستضعفان امروز در ساختمان بنیاد با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، پرویز فتاح به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان و محمد سعیدی‌کیا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم بسیاری از شخصیت‌های لشکری و کشوری حضور دارند.

در آغاز این مراسم یحیی آل‌ اسحاق رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق که عضو هیأت امنای بنیاد مستضعفان نیز هست اظهار داشت: آقای سعیدی‌کیا مدیری راهبردی، متخصص و خدوم برای نظام است.

وی افزود: در 5 سال اخیر 80 هزار سند زمین به فقرا و محرومان اهدا شد.

آل اسحاق افزود: درهر مقطعی درملاقات حضوری با 8 هزار نفر آقای سعیدی‌کیا موضوعات را بررسی و حل و فصل کرده است.

عضو هیأت امنای بنیاد مستضعفان گفت: بودجه محرومان در مدت فعالیت آقای سعیدی‌کیا 10 تا 15 برابر افزایش یافته ضمن آنکه 1800 کلاس درس ایجاد شده است.

وی افزود: 12 منطقه برای محرومیت‌زدایی کامل در این مدت انتخاب و آغاز شد.

آل‌اسحاق گفت: در شرایط ملتهب اقتصادی رشد تولید و اقتصادی بنیاد در 5 سال اخیر 5 درصد رشد داشت و فرو متوسط سالانه 12 درصد رشد داشت.

* افزایش صادرات بنیاد مستضعفان از 200 به 761 میلیون یورو

وی افزود: صادرات بنیاد از 200 میلیون یورو در این 5 سال به 761 میلیون یورو رسید و 295 پروژه از طریق فولاد، فرودگاه سلام و .. به نتیجه رسید.

وی به حکم مقام معظم رهبری درباره آقایان فتاح و سعیدی‌کیا اشاره کرد و گفت:‌ این حکم در نوع خود از احکام جالب تاریخی است و با دو نفر به گونه‌ای با کرامت و عزت برخورد شده است.

عضو هیأت امنای بنیاد مستضعفان گفت: مهندس فتاح از مدیران تراز ملی و جمهوری اسلامی ایران است که متخصص و انقلابی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد

معین‌الدین سعیدی با اشاره به سیل اخیر در چابهار گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل مسئولان اجرایی و به ویژه شخص استاندار و وزیر کشور و رئیس سازمان راهداری کنار مردم سیل‌زده بودند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان اجرایی کنار سیل‌زدگان چابهار باعث دلگرمی مردم شد و ارائه خدمات از سوی مسئولان به سیل‌زدگان جای قدردانی دارد.

سعیدی افزود: مشکلات در اثر تخریب زیرساخت‌های آب و برق و راه بسیار بیشتر شده و ارائه خدمات به سیل زدگان با مشکلات زیادی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو تلاش بسیاری را برای مهار آب‌های مرزی انجام می‌دهد اما باز هم بخشی از این آب‌ها به دریا می‌ریزد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان از سیل اخیر خسارات زیادی دیده‌اند و باید برای جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بودجه اعتباری در نظر بگیریم.

سعیدی افزود: درست است که حجم تخریب‌ها در سیل اخیر بسیار زیاد بود اما مسئولان تلاش‌های خود را برای خدمت رسانی به سیل‌زدگان داشتند که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲۰.۵ درصدی صادرات محصولات غذایی و کشاورزی ایران در سال ۱۴۰۲