Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همواره سعی دشمن بر این بود که نقش پیش قراول جمهوری اسلامی به عنوان الگوی عزت و اقتدار کشورهای اسلامی را متوقف کند و نگذارد که این رشد توسعه و همه جانبه را به سرعت طی کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم بهره برداری از 4500 طرح محرومیت زدایی که به صورت نمادین در روستای پایگلان استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته و در چهل سالگی انقلاب طرح 40 هزار پروژه ی محرومیت زدایی در کل کشور توسط سپاه برنامه ریزی شد که امروز 4500 پروژه ی محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح مرکز جامع بهداشت پایگلان به نمایندگی از این 4500 طرح امروز به بهره برداری می رسد، انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و کاهش فاصله طبقاتی را در برنامه کاری خود قرار داد اما دشمن  در طول این 40 سال  همواره در حال سنگ اندازی بود تا نگذارد مناطق محروم اقدامات توسعه و راه های رو به رشد خود را طی کند.

نقش پیش قراول جمهوری اسلامی به عنوان الگوی عزت و اقتدار کشورهای اسلامی

وی افزود: همواره سعی دشمن بر این بود که  نقش پیش قراول جمهوری اسلامی به عنوان الگوی عزت و اقتدار کشورهای اسلامی را متوقف کند و نگذارد که این رشد توسعه و همه جانبه را به سرعت طی کند .

وی افزود: مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بر رسیدگی به مناطق محروم همواره تاکید کردند و در اوایل انقلاب نیز کارهای خوبی توسط جهاد سازندگی انجام شد، و بعد از ادغام این نهاد با تشکیل بسیج سازندگی خلاء جهاد سازندگی پر شد تا مناطق کم برخوردار روند توسعه را سریعتر و ملموس تر مشاهده کنند.

سپاه و بسیج نیز به سهم خود حمایت خود را از برنامه های توسعه ای انجام می دهند

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: افتتاح این خانه بهداشت در روستای پایگلان بیانگر عزم جدی مسئولان برای حل مشکل مناطق محروم است و سپاه و بسیج نیز به سهم خود حمایت خود را از برنامه های توسعه ای انجام می دهند .

وی با بیان اینکه بیشتر این پروژه ها بیشتر بر بستر بهداشت و سلامت ، آب و کشاورزی و رونق تولید است گفت: استان کردستان از کانون های مورد توجه نظام است تا محرومیت از آن زدوده شود و پتانسیل های خوبی برای توسعه در کشور داریم و علی رغم فشارهای دشمن شاخص های توسعه ای رو به بهبود است و هر ساله وضعیت کشور از لحاظ پیشرفت روند رو به رشد داشته است و هیچ توقفی در کار نبوده است.

میزان اقدامات بسیج در حوزه ی سازندگی در سال جاری در استان کردستان دو برابر خواهد شد

وی گفت: میزان اقدامات بسیج در حوزه ی سازندگی در سال جاری در استان کردستان دو برابر خواهد شد ، چرا که در این استان کارهای بر زمین مانده ی زیادی وجود دارد که با همت همه ی دستگاه های دولتی و انقلابی جبران خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: از پشتیبانی مردم انقلابی کردستان در این 40 سال از نظام اسلامی تشکر می کنیم و امیدواریم دین خود را به پایمردی مردم غیور این دیار ادا کنیم.

گفتنی است؛ آیین بهره برداری از ۴۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی، عمرانی و زیرساختی کشور با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور، استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولان اجرایی استان کردستان برگزار شد.

۱۳۶ پروژه از آمار ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه قابل افتتاح در روز دوم مرداد در استان کردستان قرار دارد که خانه بهداشت پایگلان در شهرستان سروآباد به نمایندگی از دیگر پروژه های استانی و کشوری با حضور مسئولان لشگری و کشوری افتتاح شد.

برای اجرای این ۱۳۶ پروژه در مجموع هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با کمک دولت، خیرین و امکانات سپاه هزینه شده است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران

الیاس براری فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی تنظیم بازاری شامل ۷۰ تن مرغ منجمد، ۱۳.۵ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۱ تن شکر و ۲۰۰ کیلوگرم سیب با قیمت مصوب در مناطق روستایی استان خبر داد.

او افزود: این اقلام در ۱۵ بخش و ۱۵۹ روستای مناطق محروم استان توزیع شد.

فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این خدمات در راستای رفاه حال روستاییان مازندرانی همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • الگوی نو و مطلوب برای مدیریت شهری طراحی شود
  • سرمایه‌گذاری در صنایع‌دستی کردستان توسعه اقتصادی را به دنبال دارد
  • در تمام ایران باران‌ و برف می بارد | هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ها | قرار گرفتن یک استان بزرگ ایران در کانون بارش‌ها