Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جوی هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بیان کرد: با توجه به آخرین بررسی‌های انجام شده بر نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز و فردا آسمان استان نسبتاً آرام خواهد بود.

وی از وزش باد شدید و گرد و خاک در مرز شرقی خبر داد و گفت: همچنین با تقویت گرادیان فشار از پنج شنبه شب تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید و گرد و خاک به ویژه در نیمه شرقی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: این امر در برخی از ساعات در نوار شرقی سبب کاهش دید افقی خواهد شد.

خندان رو با اشاره به وضعیت دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بیان کرد: دمای هوا تا شنبه هفته آینده در طول روز تغییر عمده‌ای ندارد اما طی امشب به طور میانگین دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های بیرجند و قاین با ۱۷ درجه سانتی گراد سردترین و دهسلم نهبندان با ۴۵ درجه سانتی گراد گرم‌ترین مناطق بوده‌اند.

کد خبر 4675162

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج‌شنبه ۶ تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آسمان استان صاف و همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز پنج‌شنبه ۶ تا تا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

اما در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما؛ در مناطق غربی استان از اواخر روز  ابری، بتدریج با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

به گزارش ایسنا مجموع بارندگی از بعدازظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت بدین شرح است: رینه ۵۶ ، پل سفید ۷۱، کجور ۵۲ ، دلیر ۳۹، بلده۳۸ و قراخیل قائمشهر ۴۰، آلاشت ۳۳، ساری ۳۷ و شیاده بابل ۳۲، بابلسر ۳۱، کیاسر ۵۲، آمل و جویبار ۳۲، دشت ناز ۳۶، بیشه بنه بهشهر ۳۹، کلاردشت ۲۵، سیاه بیشه ۱۹، ایزدشهر ۱۵و گلوگاه ۲۷، رامسر ۱۱، نوشهر۱۰ و تنکابن ۹، ایزدشهر ۱۵، بندر امیرآباد بهشهر ۲۳ میلیمتر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت