Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: عملکرد بنیاد بیش از انعکاس بیرونی بوده و باید حتما بیشتر فعالیت‌ها را معرفی کنیم، شفاف‌سازی و پاسخگویی صریح در بنیاد بوده که آنرا تقویت خواهیم کرد. تاریخ انتشار: 12:12 - 02 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۸۷۲

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، پرویز فتاح در آیین معارفه به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان با قدردانی از رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: سرباز نظام هستیم، عادت کرده‌ایم در هر سنگری سربازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سنگر‌ها عوض می‌شود، اما مرام سربازی تغییر نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که در کمیته امداد امانت را به یک عزیز پاکدست دادیم، تصریح کرد: امروز بسیار خوشحالم که این پرچم را از آقای سعیدی کیا گرفتم. وقتی در دولت رفتم کم سن و سال بودم و بر اساس حروف الفبا به ما نیرو و مسکن را دادند.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که انصافا در بنیاد کار‌های خوبی انجام شده است، افزود: عملکرد بنیاد بر اساس اساسنامه بوده است، اساس برای هر سازمان اساسنامه است.

فتاح با بیان این‌که انتظار از بنده این است سرعت کار بیشتر شود، گفت: در دوره جدید بنیاد کوچک‌تر و در عرصه‌های مختلف چابک‌تر شده است.

وی با یادآوری این‌که در قرارگاه سازندگی تجربه ساخت سد‌های کرخه و کارون را دارم، اظهار کرد: در ادامه ۴ سال در دولت خادم ملت بودیم، ۵ سال در بنیاد تعاون و ۴ سال در کمیته امداد حضور داشته‌ام.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که با بنیاد مستضعفان ناآشنا نیستم، گفت: تاکید ما جوان‌گرایی است، اما باید از تجربه‌های پیشکسوت‌ها هم استفاده کنیم.

فتاح با اشاره به این‌که سیاست‌های دفتر رهبر معظم انقلاب باید مو به مو اجرا شود، افزود: در بنیاد نباید همه چیز را اقتصادی دید، برخی موارد را باید در بُعد اجتماعی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: با دولت هماهنگ عمل خواهیم کرد هم دولت فعلی و هم دولت بعدی. با بخش خصوصی هم موازی کاری نمی‌کنیم و باید مردم داری کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: عملکرد بنیاد بیش از انعکاس بیرونی بوده است و باید حتما بیشتر فعالیت‌ها را معرفی کنیم، شفاف‌سازی و پاسخگویی صریح در بنیاد بوده که آنرا تقویت خواهیم کرد.

فتاح با بیان این‌که هیچ جیز پنهانی در بنیاد نداریم و مالیات هم پرداخت کرده‌ایم، تصریح کرد: سود فعالیت‌های اقتصادی را باید بالا ببریم؛ حالا این سود را چه کار کنیم. این سود را به پروژه آزادراهی اختصاص دهیم، ترمینال سلام را بسازیم. یا این‌که به محرومان اختصاص دهیم. بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فقط بنیاد اقتصادی نیست.

وی با بیان این‌که باید از ظرفیت کمیته امداد در بنیاد مستضعفان استفاده کنیم، اظهار کرد: ما جای دولت را نمی‌گیریم، در این باره غلو شده است. همه بنیاد را روی ترازو بگذاریم نسبت به دولت یک درصد هم نیست.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این‌که تمام پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل خواهیم کرد، گفت: تصمیمات سعیدی‌کیا اجرا می‌شود و پروژه‌ای را تعطیل نخواهیم کرد. اما اگر پروژه‌ای جدید بیاید با هیئت امنا درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان عرصه اقتصاد کشور شفاف سازی سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر کاظمی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی افزود: خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه مسکن یکی از برنامه ها و اولویت های دولت مردمی سیزدهم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: نیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماکو نیز در مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی مساکن و اجرای طرح هادی در روستاها بسیار خوب عمل کرده است .

وی از تعامل و همراهی بنیاد مسکن با فرمانداری ماکو قدردانی کرد و ادامه داد: ما به عنوان عضوی از خانواده بنیاد مسکن در کنار شما تلاش خواهیم کرد برای جلب رضایت مردم تا شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان باشیم.

فرماندار ماکو اظهار کرد: ضروری است اجرای طرح‌های هادی و همچنین مقاوم سازی مساکن روستایی در روستاهای فاقد دهیاری با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی