Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکان دژاگه و مازولا، دو بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با نظر مصطفی دنیزلی تمریناتی اختصاصی خواهند داشت. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، اشکان دژاگه طبق وعده‌ غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بامداد امروز (چهارشنبه - دوم مرداد) وارد تبریز شد و قرار است از امروز به همراه مازولا، بازیکن جدید این تیم زیر نظر سلیمان گوکهان کارا آصلان، مربی بدنساز سرخپوشان تمرینات انفرادی خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان با دستور مصطفی دنیزلی و برای رسیدن به شرایط آمادگی در مدت سه روز تعطیلی تمرینات بازیکنان، تمرینات اختصاصی و بدنسازی را در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز خواهند کرد و به‌زودی به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شوند.

پایان اردوی تراکتورسازی در ترکیه/ تعطیلی 3 روزه تمرینات شاگردان دنیزلی

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز اشکان دژاگه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز اشکان دژاگه تراکتورسازی تبریز اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند به تمرینات سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان در سال ۱۴۰۳ برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، روز دوشنبه ۶ فروردین در مجموعه باغ فردوس اصفهان برگزار شد.

پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان که در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست در دو دیدار برابر ترکمنستان، تیم ملی ایران را همراهی کند در تمرین حضور یافت و همراه با سایر نفرات به تمرین پرداخت.

نیازمند هنوز به آمادگی کامل نرسیده اما حضور او در تمرینات باعث قوت قلب کادر فنی این تیم شد. سپاهان در دیداری عقب افتاده از هفته دوم روز ۱۵ فروردین به مصاف تراکتور خواهد رفت.

محمدجواد حسین نژاد و آریا یوسفی دو بازیکن مصدوم دیگر سپاهان هستند که کادر پزشکی این تیم به دنبال رساندن این دو بازیکن جوان به اولین دیدار زردپوشان در سال ۱۴۰۳ هستند.

کد خبر 6062434

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • بازگشت مسافران نوروزی - تبریز
  • بازگشت نیازمند به تمرینات سپاهان
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در صدر پر درآمد‌ترین‌ها