Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها مسئولان استان مازندران به خصوص استاندار محترم؛ در تکاپو هستند تا مجموعه عظیم چوب و کاغذ مازندران بر بحران های موجود فائق آمده و به روزهای خوش گذشته بازگردد.

این روزها مسئولان استان مازندران به خصوص استاندار محترم؛ در تکاپو هستند تا مجموعه عظیم چوب و کاغذ مازندران بر بحران های موجود فائق آمده و به روزهای خوش گذشته بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری جلسه ستاد تسهیل با محوریت رفع مشکلات این کارخانه در هفته های اخیر و نشست با معاون اول رئیس جمهوری و تاکید جناب جهانگیری بر رفع مشکلات بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده انواع کاغذ در کشور و مکلف شدن 4 وزیر کابینه دولت تدبیر و امید برای گره گشایی از مشکلات این مجموعه دلایل متقن و محکمی هستند که دولت عزم خود را جزم نموده تا کارخانه ها و صنعت از بحران خارج شده و تولید و اشتغال در جای جای کشورمان جان تازه ای به خود بگیرد.

کارخانه عظیمی همچون چوب و کاغذ مازندران که از افتخارات عرصه تولید و اشتغال در استان به شمار می آید اگر چه در دوران سخت تحریم ها با مشکلات جدی مواجه گشته اما حقیقت آن است که تحریم های خودی و داخلی و سوء مدیریت های گذشته بیش از عوامل خارجی این واحد تولیدی را رنج داده که در اینجا مجال پرداختن به این مشکلات نیست.

اختصاص 10 میلیون دلار ارز نیمایی برای پوشش مشکلات و تامین مواد اولیه و مکلف شدن چند وزیر کابینه دکتر روحانی برای گره گشایی از مشکلات چوب و کاغذ مازندران و قول مساعد مدیران این واحد برای بازگشتن به حالت عادی این شرکت تا یک ماه آینده اخبارخوشی هستند که از نشست مشترک معاون اول رئیس جمهوری ، وزیران اقتصادی دولت و مدیران کارخانه و استاندار به گوش می رسد و امید می رود مشکلات گریبان واحد بزرگ تولید کننده کاغذ مازندران و کشور را رها کرده و بار دیگر نوای خوش تولید و اشتغال از این واحد به گوش رسیده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ سال، سال رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور باشد.

این روزها بحث ساماندهی سواحل ؛ پسماندها؛ مناطق آزاد و... به طورجدی در دستور کار مدیران استانداری مازندران است.

و از جناب حسین زادگان؛ استاندار محترم مازندران انتظار داریم همانگونه که با جدیت مشکل کارخانه چوب و کاغذ را به سطح دولت کشانده و مصوبات خوبی را کسب کردند؛ در مورد سایر معضلات استان نیز با جدیت وارد عمل شده و استان مستعد و پرظرفیت مازندران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارز دلار رهبر معظم انقلاب معاون اول مناطق آزاد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای برادران گفت: در این طرح سرمایه گذار به جای راه اندازی کارخانه، از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی استفاده می‌کند و با سرمایه کمتر، با نشان تجاری جدید و برای بازار هدف، کالا تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسنامه دار شدن بیش از ۱۴ هزار هکتار از باغ‌های مازندران
  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • (تصاویر) وضعیت اسفبار سواحل مازندران
  • انباشت زباله در سواحل مازندران
  • آرامش امواج خزری در سواحل مازندران
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران