Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@09:17:03 GMT

واکنش ابتکار به خبر دو تابعیتی بودنش

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۲۲۲۱

واکنش ابتکار به خبر دو تابعیتی بودنش

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در متن منتشره این معاونت آمده است: در شرایطی که کشور یکی از بدترین حملات از سوی آمریکا را در قالب تروریسم اقتصادی و جنگ رسانه‌ای تجربه می‌کند و نیازمند وحدت و همدلی است، فردی از نمایندگان مجلس فهرستی مجعول را منتشر و تعدادی از خادمین کشور را به داشتن تابعیت کشور‌های خارجی و از جمله آمریکا متهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه تاکید شده است: لازم است اعلام نماید هرگونه تابعیت به غیر از تابعیت ایرانی در مورد خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دروغ بوده و ضمن تکذیب آن، حق شکایت علیه افترا زنندگان و انتشاردهندگان آن به قصد تشویش اذهان عمومی را محفوط می‌داند. این در حالیست که قبلا هم شکایتی از این نماینده بابت اکاذیب دیگری انجام شده که متاسفانه هنوز به جایی نرسیده است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران

بی‌بی‌سی گزارش داد، اتحادیه اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل، با گسترش تحریم‌ها علیه تولیدکنندگان پهپاد و موشک‌های ایرانی موافقت کرده است.

شارل میشل، رئیس شورای اروپا گفت: انجام هر کاری برای منزوی کردن ایران حائز اهمیت است. این اتحادیه در حال حاضر تحریم‌های متعددی علیه ایران اعمال کرده است. نمایندگان کنگره آمریکا نیز اعلام کردند که به زودی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهند کرد.

مقامات رژیم اسرائیل نیز در روز‌های گذشته از متحدان خود خواستند که تحریم‌های جدیدی علیه برنامه موشکی ایران اعلام کنند.

جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه درباره احتمال تحریم‌های بیشتر گفت: همه گزینه‌ها برای تحریم‌های بیشتر علیه ایارن همچنان روی میز است. وی گفت که محدود کردن صادرات نفت ایران یکی از گزینه‌های احتمالی است.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز طی سخنانی گفته است که تحریم‌های جدید برنامه موشکی و پهپادی ایران و همچنین نهاد‌های سپاه و وزارت دفاع ایران را تحت پوشش قرار خواهد داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • شلیک به قلب مهاجم
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • (ویدیو) واکنش ژیلا صادقی به ممنوع الکار بودنش!
  • (ویدئو) واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش!
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو
  • دندان‌پزشکی تلفیقی از علم پزشکی، هنر و ابتکار است
  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟