Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی تا 10 مردادماه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت که به منظور ایجاد و شناخت بیشتر حوزه پژوهشی "پیشرفت در جمهوری اسلامی" و با هدف تربیت و حمایت از پژوهشگران این عرصه؛ در حسینیه هنر تهران، برگزار می‌شود تا 10 مردادماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی در دو بخش عمومی و تخصصی در تابستان 98 و با حضور مدیران ارشد، دانشمندان و کارشناسان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

مقدمه‌ای بر تعریف و ضرورت تاریخ شفاهی پیشرفت، سیری در هنر و ادبیاتِ پیشرفت در ایران و جهان، تصویری هوایی از پیشرفت در ایران، مدیریت دانش، آسیب شناسی فرصت‌ها و تهدیدها در مساله پیشرفت و تجربه دنیا در حمایت فرهنگی از پیشرفت ‌محورهای این دوره مقدماتی خواهد بود.

مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی تا تاریخ 10 مردادماه 98 تمدید شده است و علاقه‌مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 42795333 تماس گیرند. درضمن از افرادی که دوره فوق را به خوبی گذارنده باشند در حوزه تاریخ نگاری پیشرفت همکاری به عمل خواهد آمد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی با همکاری شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع)، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، شبکه کانون‌های تفکر ایران و نشر الگو نگار پیشرفت در حسینیه هنر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد