Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که هرگونه اقدامی که برخلاف قانون باشد نیروی انتظامی وظیفه دارد با آن برخورد کند، گفت: برخورد با هنجارشکنان یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به این‌که باید در برابر ناهنجاری و بی‌قانونی ایستاد، اظهار داشت: نیروی‌های امنیتی و در رأس آن‌ها نیروی انتظامی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را بر عهده دارد و نباید در این مسیر شاهد کوتاهی و سستی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هرگونه اقدامی که برخلاف قانون باشد نیروی انتظامی وظیفه دارد با آن برخورد کند و هنجارشکنان نباید در جامعه احساس آرامش کنند.

بهشتی افزود: در هر جای دنیا نیز که مشاهده کنید رعایت قانون اصلی‌ترین خط قرمز حکومت‌ها است و در جمهوری اسلامی ایران نیز به همین صورت است.

وی اقدامات اخیر نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: اخیراً شاهد هستیم که نیروی انتظامی به‌تنهایی در برابر بی‌حجابی و بدحجابی عده‌ای اندکی از افراد گول‌خورده ایستاده که نشان‌دهنده دغدغه‌ای این نهاد انقلابی است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعه نیازمند ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است چراکه حجاب در کشور ما که پایگاه تشیع است واقعاً مظلوم واقع‌شده است و حقش ادانشده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که مدارس و دانشگاه‌ها به‌جای این‌که محیط پرورش حجاب باشند محیط دامن زدن به بی‌حجابی هستند.

بهشتی بر سالم‌سازی محیط مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: محیط مدارس باید برای رشد فکری و معنوی فرزندان کشورمان آماده و مهیا باشد و فرهنگ عفاف و حجاب در آن‌ها به یک ارزش تبدیل شود.

وی وظیفه‌ای رسانه‌ها را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: متأسفانه برخی از برنامه‌های صداوسیما نه‌تنها در راستای حمایت از حجاب نیست بلکه این فریضه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که باید در این زمینه بازنگری صورت بگیرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان