Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سامانه پنجره واحد جهت صدور مجوزها با هدف حذف مجوزهای غیرضروری و الکترونیکی شدن امور راه اندازی می شود.

محسن اسماعیلی، بهبود فضای کسب و کار را از اهداف مهم دولت برشمرد و تصریح کرد: پنجره واحد الکترونیکی در چند استان کشور از جمله آذربایجان غربی و زنجان به صورت استانی راه اندازی شده و در صورت انجام آن توسط سایر استان ها، به صورت یکپارچه عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: براساس پیشنهاد کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین، برقراری ارتباط گردش کاری این کارگروه با سامانه یاد شده در سطح استان طی یک فرآیند کاری ایجاد شده  تا شفاف سازی و پایش های مرتبط با استعلام از دستگاه های مختلف به صورت یکپارچه انجام شود.

به گفته وی، تاکنون برای تحقق این موضوع ۲ جلسه کارشناسی در خصوص ایجاد پنجره واحد الکترونیک صدور مجوزها برگزار شده و با تشکیل جلسه سوم در آینده نزدیک، گردش کار در پنجره یاد شده مورد بازنگری قرار گیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه برای یکپارچه ساختن دستگاه های ذیربط در خصوص صدور مجوزها نیازمند تایید شورای برنامه ریزی استان نیز هستیم، تاکید کرد: انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایت متقاضیان، ایجاد مشاغل جدید، ساماندهی امور مجوزها، نقشه ملی استعلام ها و وضعیت شناسه ها از جمله خدمات قابل ارایه از سوی پنجره واحد الکترونیک به متقاضیان خواهد بود.

این مسئول شهرسازی خاطرنشان کرد: با ایجاد و راه اندازی سامانه یاد شده، ضمن تسریع در اعلام استعلام های مورد نیاز، روند سرمایه گذاری در سطح مناطق سرعت بالایی به خود خواهد گرفت.

۶۰۱۲*۸۰۵۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان نقش موثری در اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن دارد و از سوی دیگر زمینه ساز محقق شدن شعار سال می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر واگذاری اراضی و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

او اظهار کرد: تجربه نشان داده است که واگذاری اراضی و همچنین حمایت از خود متقاضیان برای اجرایی شدن این طرح ها می تواند روند ساخت و اجرای پروژه ها را تسریع کند بنابراین اعتماد به این بخش می تواند زمینه را برای ثبات بازار  مسکن فراهم می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • شناسایی فناورانه ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • تحقق شعار سال نیازمند تعامل بیشتر دستگاهای اجرایی