Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:45:21 GMT

دولت درباره «بیت کوین» هنوز به نتیجه‌ نرسیده است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۲۲۸

دولت درباره «بیت کوین» هنوز به نتیجه‌ نرسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت پیرامون امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور اظهار داشت: امروز در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیمی اتخاذ شود که البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم.

وی در خصوص هوشمند سازی مدارس و در پاسخ به این سوال که شما درحالی از هوشمندسازی صحبت می کنید که همچنان برخی مدارس ما کپری هستند گفت: ما طبق توافق نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم سه لایه برای هوشمندسازی درنظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی موضوع ارتباطات مدارس است، خدمات لازم برای خدمات هوشمندسازی و سوم تجهیز مدارس است.

وزیر ارتباطات افزود: مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده است، بخش خصوصی هم در این حوزه همکاری خواهد کرد. ما ارتباط تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم.

جهرمی در پایان خاطرنشان کرد: این مساله می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد. البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.

کد خبر 4675354 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است