Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:27:08 GMT

تقابل تارتار با پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۲۶۹

تقابل تارتار با پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر

طبق هماهنگی های انجام شده دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس دیداری تدارکاتی را با یکدیگر انجام خواهند داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار یکی از مربیانی است که به آماده سازی فشرده بازیکنانش قبل از شروع فصل اعتقاد شدیدی دارد و به همین خاطر معمولا بازی های تدارکاتی پرتعدادی را قبل از بازی ها برای تیم های خود در نظر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفت مسجدسلیمان امسال با هدایت مهدی تارتار نیز همین رویه را در پیش گرفته؛ زردپوشان جنوبی فوتبال ایران طی روزهای گذشته بازی های تدارکاتی خوبی با تیم ملی امید، آلومینیوم اراک، نفت آبادان و ... انجام داده و قرار است روز پنجشنبه نیز این تیم با نساجی مازندران بازی دوستانه برگزار کند.


یک بازی دوستانه مهم نیز با پرسپولیس برای نفتی ها در نظر گرفته شده که می تواند آمادگی آنها را بالاتر ببرد. مهدی تارتار به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس که همواره از علاقه اش به این تیم سخن گفته، با مسئولان باشگاه سرخپوشان هماهنگ کرده تا روز 10 مرداد ماه یک بازی تدارکاتی میان نفت و پرسپولیس صورت بگیرد که تقابل تارتار با سرخپوشان تهرانی می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است