Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تاریخ فوتبال ایران کم نیست تعداد بازیکنانی که فراتر از استعداد و توانایی های فنی خود در فوتبال ایران حضور داشته‌اند؛ بازیکنانی که حضورشان در تیم‌ها مورد نقد قرار گرفته و گذشت زمان هم ثابت کرد که این نقدها بجا بوده است.

از گذشته تا به امروز بازیکنانی از این دست در تیم‌های مختلف از باشگاه های کوچک و بی نام و نشان گرفته تا تیم‌های بزرگ حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات پرداختن رسانه‌ها به این بازیکنان باعث ایجاد حاشیه هایی شده و گاهی نیز این بازیکنان بی سر و صدا آمده اند، چندی در یک تیم بوده اند و بی سر و صدا هم رفته‌اند.

اخیراً شاهد رونمایی یک بازیکن جوان از قرارداد بلند مدتش با تیمی پر هوادار بودیم. بازیکنی که از یک تیم شهرستانی به این تیم آمد و بدون آنکه باشگاه مزبور این قرارداد را رسماً اعلام کند، این بازیکن در فضای مجازی از قراردادش رونمایی کرد.

این بازیکنِ سفارشی در حالی به تیم پرطرفدار ایران پیوست که فصل گذشته نه تنها برای تیمش بازی نداشته، بلکه حتی از سوی سرمربی تیم مجوز حضور در تمرینات گروهی را نمی گرفت و به دلیل ضعف فنی فقط به دویدن دور زمین بسنده می کرد.

این بازیکن فصل گذشته در حالی با تیم شهرستانی قرارداد بست که این قرارداد مورد تایید سرمربی نبود و به همین دلیل سرمربی تا پایان فصل این بازیکن را تنها دور زمین دواند.

نکته عجیب اینجاست که وی سال گذشته و مدتها قبل از انتخاب مربی تیمش، از این موضوع اطلاع داشت و با تعدادی از اطرافیان این مربی تماس گرفت تا سفارش او را به سرمربی بکنند! سرمربی تیم هم که از این ارتباطات مطلع بود، پس از مشاهده سطح توانایی های این بازیکن حتی از او در تمرینات گروهی هم استفاده نکرد.

این بازیکن در حالی چند روز پیش به طرزی عجیب با باشگاه پر هوادار قرارداد می بندد که تعدادی از بازیکنان مستعد تیم های پایه این باشگاه در انتظار حضور در تیم بزرگسالان هستند و به آنها نوبت نمی رسد.

با اینکه هنوز این بازیکن در تمرینات تیم پر هوادار حضور پیدا نکرده، اما حتی در صورت حضور این بازیکن در تمرینات و رد شدن نامش درلیست، بسیار بعید است فرصت بازی در طول فصل پیدا کند. چون در این تیم بعضاً ستاره ها هم به سختی وارد ترکیب می شوند. باید دید آیا سرمربی خارجی این تیم پرطرفدار زیر بار قبول این بازیکن سفارشی می‌رود و یا مقابل سفارش‌ها و توصیه‌ها مقابل این بازیکن می‌ایستد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استعدادیابی رانت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!