Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@05:40:58 GMT

رفت و برگشت پرهزینه همسر رئیس فدراسیون به ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۳۳۲

رفت و برگشت پرهزینه همسر رئیس فدراسیون به ایتالیا

سی امین دوره یونیورسیاد چند روز قبل در ناپل ایتالیا به پایان رسید و کاروان ایران با عنوان دهمی به کار خود پایان داد اما برخی موارد، نادیده ماند.

سرویس ورزش مشرق - ایران در این دوره از مسابقات در ۴ رشته تیراندازی، تیراندازی با کمان، تکواندو و والیبال نماینده داشت و روند انتخاب بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی از چند ماه قبل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان زمان هم وقتی همسر دهخدا، رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی بدون تخصص و آشنایی با تیراندازی، به یک باره به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد، انتقاداتی مطرح شد اما مسئولین فدراسیون بدون اهمیت به این انتقادات بر انتخاب خود تاکید کردند که بی حساب و کتاب نبود!

الهه عرب عامری در حالی سرپرست تیم تیراندازی شد که اصغر رحیمی با کوله باری از تجربه در رشته تکواندو، سرپرست این تیم شد، شعبانی بهار به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان سرپرست کمانداران شد و مقدم منش با عنوان مربی تیم والیبال، سرپرست این تیم نیز شد.

در جریان سی امین دوره یونیورسیاد همه سرپرست ها در تمام طول روز درگیر امور ورزشکاران خود بودند و حتی یک لحظه سالن مسابقات را ترک نکردند. همانطور که وظیفه یک سرپرست است، کاملا به امور آشنا و مسلط بودند، اما همسر آقای رئیس نه تنها آشنایی زیادی با تیراندازی نداشت؛ بلکه اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که تمایل زیادی هم به ساعت ها نشستن در سالن تیراندازی نداشت و گاها تنها برای ساعتی در سالن دیده می شد؛ حتی گاهی در زمان توزیع مدال‌ها نیز در سالن نبود.

بیشتر بخوانید:

یونیورسیاد با طعم همسرداری در تایپه/ مدال‌های بی‌اهمیتی که لعاب المپیکی می‌گیرد

ظاهرا برای رئیس فدراسیون صرف حضور همسرش در این سفر اهمیت داشته و باید از وی پرسید آیا واقعا همسرش مانند سایر سرپرست ها کار کرده که مانند آنها یورو دریافت کرده است؟ اصلا چرا باید عرب عامری بدون سابقه مشخص و به صورت ناگهانی، به نوعی در این کاروان جای داده می شد؟ حتما آقای رئیس پس از انتقاداتی که به حضور همسرش در دوره گذشته یونیورسیاد در چین تایپه مطرح شد، این بار با روش دیگری خانم عرب عامری را در لیست اعزامی ها جای داده است تا در زمان ریاستش در تمام اعزام‌ها به یونیورسیاد همسرش را نیز همراه داشته باشد. در این رفتار، تعهد و دلسوزی به بیت المال دیده می شود یا ...؟

مطمئنا وزارت علوم به عنوان تامین کننده منابع مالی این اعزام باید خواستار پاسخ مناسبی از آقای رئیس باشد چرا که در این شرایط اقتصادی کشور اعزام افراد اضافی یا با رانت، صرفا از بین بردن بیت المال است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فدراسیون ورزشی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی الهه عرب عامری تیراندازی فدراسیون تیراندازی اصغر رحیمی یونیورسیاد فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد