Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@23:57:54 GMT

بازدید سرلشکر سلامی از بازسازی های پلدختر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۳۳۸

بازدید سرلشکر سلامی از بازسازی های پلدختر

سرلشکر سلامی با حضور در شهرستان پلدختر، از روند بازسازی جاده‌های تخریب شده در سیل بازدید کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز وارد استان لرستان شده بود، مرکز استان را به مقصد پلدختر ترک کرد.

وی در جریان حضور در پلدختر از روند بازسازی محورهای تخریب شده این شهرستان در سیل فروردین ماه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی با حضور در روستای «مورانی» در جریان روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در سیل قرار گرفت. سرلشکر سلامی همچنین در کوی سازمانی های پلدختر و در جمع مردم سیل زده حضور یافت.

فرمانده کل سپاه امروز عملیات اجرایی بازسازی محور خرم آباد- پلدختر که قرار است از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا احداث شود را افتتاح می‌کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازسازی پلدختر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: عملیات بیش از انتظار موفق بود / توصیه به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، تصریح کرد: ما عملیات محدودی انجام دادیم و این عملیات در حد اندازه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و می‌توانست گسترده باشد؛ این عملیات را محدود کردیم به آن بخش از توانایی‌هایی که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت ما از آن استفاده کرده بود.

وی افزود: این عملیات با موفقیت بیش از حد انتظار انجام شد؛ هنوز اطلاعات از اصابت موشک‌ها کامل نیست، ولی بخشی از اصابت‌هایی که گزارش دقیق، مستند و میدانی از آن‌ها داریم نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده و مردمان ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیستی و ارتش اشغالگر و تروریستی صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص دادند و متوجه شدند.

فرمانده‌کل سپاه بیان کرد: نکته مهم این است که من توصیه می‌کنم رژیم صهیونیستی از رفتار‌های گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد، اگر این رژیم هر واکنشی نشان دهد، مطمئناً واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی ما به‌دست آمده، بسیار سخت‌تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • کدام فرماندهان بلندپایه نظامی در اتاق عملیات حمله موشکی به اسرائیل حضور داشتند؟ /سردار سلامی فرمان حمله را صادر کرد
  • لحظه صدور فرمان شروع عملیات حمله به اسرائیل با دستور سرلشکر سلامی + ویدئو
  • رژیم صهیونیستی در صورت تعدی پاسخ سخت‌تری دریافت می‌کند
  • فرمانده سپاه: عملیات بیش از انتظار موفق بود | توصیه سرلشکر سلامی به اسرائیل
  • ببینید | سرلشکر سلامی: عملیات وعدهٔ صادق با موفقیتی بیش از انتظار انجام شد
  • سرلشکر سلامی: عملیات بیش از انتظار موفق بود / توصیه به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت‌تر خواهد بود
  • فیلم/ سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سختر خواهد بود