Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد با بیان این خبر اظهار کرد: محورهای این ۴۵۱۶ پروژه به تفکیک نوع پروژه شامل کشاورزی، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی است.

وی توضیح داد: پروژه های عمومی شامل ساخت به سازی معابر، راه روستایی، پارک کودک، کارگاه اشتغال، خانه بهداشت، مرکز و پایگاه سلامت، و خانه محروم و نیارمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان کردستان، که پروژه های مرحله اول بصورت نمادین در آنجا افتتاح می شود،۱۳۶ پروژه در محورهای عمومی، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت، فرهنگی به بهره برداری رسید.

جمالی نژاد ادامه داد: اجرای این۴۰هزار پروژه زودبازده و کم هزینه، که در دهه فجر سال ۹۷ با هدف توزیع عادلانه امکانات آغاز شد، کمک بزرگی به تسریع روند عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته کشور محسوب می شود.

وی اضافه کرد: این پروژه ها به تدریج طی ماه های آینده در سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است بهره برداری از ۴۵۰۰ پروژه عمرانی، صبح چهارشنبه دوم مرداد با افتتاح مرکز جامع بهداشت روستای پایگلان شهرستان سروآباد استان کردستان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی و جمعی از مسوولان استان آغاز شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است

تین نیوز

استاندار گیلان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه آهن رشت بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل ها و واگن ها راستی آزمایی شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی بعد از ظهر امروز، ۲۵ فروردین ماه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت احداث راه آهن رشت - بندرکاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعد بوده و به تعهدات خود در حوزه های مختلف از جمله عمرانی و زیرساختی عمل می کند، گفت: وعده داده بودیم که پروژه هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و راه آهن رشت - بندرکاسپین را قبل از پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسانیم که خوشبختانه آزادراه منجیل - رودبار در هفته آخر اسفند و با تاکید رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

عباسی با اشاره به هدف خود از بازدید راه آهن رشت - بندرکاسپین بیان کرد: قبل از پایان سال هم بازدیدی از این راه آهن داشته و گزارشاتی را خدمت رئیس جمهور ارسال کرده ایم و امروز هم آمده ایم تا در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه ملی قرار گرفته و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنیم.

وی از تکمیل راه آهن رشت - بندرکاسپین خبر داد و افزود: با تلاش های صورت گرفته در گیلان و با پیگیری های انجام شده، فاز نخست این راه آهن آماده بهره برداری بوده و فاز دوم آن که شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن می باشد نیز به زودی تکمیل می شود.

عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل ها و واگن ها راستی آزمایی شده و آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: این پروژه مهم که نقش بسزایی در توسعه گیلان و تبادلات تجاری ایران اسلامی دارد در سفر آیت الله دکتر رئیسی به گیلان افتتاح می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هدف بعدی دولت سیزدهم افتتاح راه آهن رشت - آستارا است، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه راه آهن رشت - آستارا به افزایش ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه جهانی شانگهای و اوراسیا کمک می کند؛ از این رو دولت در تلاش است این پروژه با کمترین خسارت به اراضی کشاورزی و عرصه های در اختیار مردم انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است