Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه برخی از مشاورین املاک از کمپین راه اندازی شده سواستفاده کردندگفت: نگرفتن حق کمیسیون یا کمتر گرفتن از مستاجر در صنف من خیانت است، کسی که نمی‌خواهد از مستاجر حق الزحمه بگیرد اولا تبلیغ نیاز ندارد، ثانیا مجوز نیاز دارد و این خلاف قانون نظام صنفی رفتار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کمپینی که برای حمایت از مستاجران ایجاد شده حمایت می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در روزهای گذشته در همدان کمپینی تحت عنوان صاحب خانه خوب از سوی برخی از مشاورین املاک، در راستای حمایت از مستاجران، در خصوص کاهش قیمت بالای اجاره بها مسکن راه اندازی شد که بعد از گذشت چند روز حاشیه هایی را به همراه داشت.

وقتی که رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: « علیرغم اقدام مثبت و جالب توجه در راه اندازی کمپین صاحب خانه خوب در همدان که از سوی برخی از مشاورین املاک و با هدف حمایت و همراهی با مستأجران در خصوص کاهش قیمت بالای اجاره بها مسکن ایجاد شده است، اتحادیه مشاورین املاک همدان در پیامکی به اعضای این اتحادیه این موضوع را غیرقانونی دانسته و مشاورین املاک را تهدید به پلمب کرده است!» انتقادات نسبت به اتحادیه مشاورین املاک بالا گرفت و حاشیه هایی را ایجاد کرد.

رسانه مذکور به پیامکی اشاره دارد که چند روز قبل، اتحادیه مشاورین املاک همدان برای مشاورین املاک زیر مجموعه خود ارسال کرده و در آن پیامک نوشته است که « احتراماباتوجه به تبلیغ برخی ازشما عزیزان مبنی بر عدم دریافت کمیسیون از موجر و مستاجر به اطلاع می رساند، این امر سبب نارضایتی سایر همکاران گردیده است و ضمنا موضوع فوق بدون اخذ مجوز از اتحادیه غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده ضمن اخطار،واحد صنفی پلمپ خواهد گردید.

بنابراین پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با توجه به رسالت خبری، اطلاع رسانی و شفاف سازی برای بررسی صحت و سقم این موضوع و حواشی ایجاد شده و همچنین برای کسب اطلاع از کم و کیف تهدید اتحادیه مشاورین املاک همدان نسبت به پلمپ مشاورین املاک گفتگویی را با رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان انجام داده است.

ابراهیم جمالی در ابتدا با بیان اینکه رسانه ای که این خبر را منتشر کرده ضمن توهین به اتحادیه و اعضای آن به کل مجموعه صنف املاک نیز توهین کرده است گفت: از کمپینی که برای حمایت از مستاجران ایجاد شده حمایت می کنم و دست عوامل آن را می بوسم.

وی افزود: من دست کسی که به مستاجر و قشر ضعیف کمک می‌کند را می‌بوسم و هر کاری بتوانم برای مستاجران انجام می‌دهم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه ما را به عنوان آدم مردمی می شناسند و من اول منافع مردم را در نظر می گیرم اظهار داشت: در کنار مردم هستم و از همه همکاران می‌خواهم که از کمپین ایجاد شده حمایت و مشارکت کنند و هر کس می تواند باید به مستاجران کمک کند.

جمالی با اشاره به انتشار خبر در کانال تلگرامی روزنامه ای عنوان کرد:قضاوت در این خصوص اشتباه بوده است و این موضوعات ربطی به کمپین ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه این موضوع یک موضوع صنفی است خاطر نشان کرد: این رسانه چه چیزی را بازتاب می دهد؟ به این آقا ارتباطی ندارد و ایشان باید از صنف عذرخواهی کند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان در ادامه با تاکید بر اینکه برخی از همکاران من از کمپین ایجاد شده سوء استفاده کرده اند گفت: برخی از مشاورین املاک برگه ای را پشت شیشه مشاور املاک زده اند و از این کمپین سوء استفاده کرده اند.

جمالی در توضیح محتوای برگه مورد نظر بیان کرد: برخی از مشاورین املاک برگه ای را مبنی بر اینکه اگر کسی برای اجاره خانه به مشاور املاک ما مراجعه کند کمیسیون را از آنها نمی گیریم زده اند که این یک تبلیغ برای خودشان است.

وی با بیان اینکه این اقدام ضمن توهین به مستاجر یک نوع تبلیغ است بیان کرد: مستاجری که ۲ میلیون تومان اجاره می دهد به ۳۰۰ ، ۴۰۰ تومان کمیسیون نیاز ندارد تا ما آن را ببخشیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان تصریح کرد: نگرفتن حق کمیسیون یا کمتر گرفتن از مستاجر در صنف من خیانت است و ضمن خیانت به هم صنفان خود، دزدی نیز است.کسی که نمی‌خواهد از مستاجر حق الزحمه بگیرد اولا تبلیغ نیاز ندارد و ثانیا مجوز نیاز دارد و این خلاف قانون نظام صنفی رفتار کرده است.

جمالی در ادامه با اشاره به پیامک ارسال شده برای برخی از مشاورین املاک اظهار داشت: ما طی پیامکی به همه همکاران زیر مجموعه خودمان اعلام کردیم که شما اجازه این کار را ندارید و نرخ شکنی نکنید.

وی یادآور شد: برای گرفتن نرخ، از فیلتر کمیته نرخ‌گذاری رد می‌شویم و سپس این نرخ تعیین شده به سازمان بازرسی و نظارت به اصناف می‌رود و بعد به دست ما می رسد بنابراین هر کسی نمی تواند نرخ اتحادیه را بشکند و این قانون است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد

شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) در بیانیه‌ای در واکنش به تصویب کمک کلان دولت بایدن به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی‌قید و شرط میلیاردها دلار کمک نظامی به اسرائیل در حالی که این رژیم همچنان به کشتار فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

به گزارش ایسنا، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) در بیانیه خود آورده است: رئیس‌جمهور بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی قید و شرط ۱۷ میلیارد دلار به دولت اسرائیل به‌رغم کارزار بی امان نسل‌کشی که منجر به کشته شدن بیش از ۳۴۰۰۰ نفر شده است، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

«نهاد عوض» مدیر اجرایی ملی CAIR در بیانیه‌ای گفت: دولت بایدن اکنون از نقطه مرگ اخلاقیات عبور کرده است. بایدن با امضای قانونی که به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل چک سفید دیگری به ارزش ۱۷ میلیارد دلار برای نسل کشی‌اش می دهد، به روح ملت ما خیانت کرده و به اراده مردم آمریکا که اکثراً از آتش‌بس حمایت می کنند و با کمک های بی‌قید و شرط به اسرائیل مخالف هستند، بی اعتنایی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۶ ماه گذشته، دولت اسرائیل حداقل ۳۴۰۰۰ فلسطینی را که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، قتل عام  کرد و افراد زیادی از جمله یک امدادگر آمریکایی از آشپزخانه مرکزی جهانی را به قتل رساند. دادن میلیاردها تسلیحات بیشتر به دولت اسرائیل علیرغم همه آن جنایات جنگی بی‌وجدانی است. مردم آمریکا، از جمله مسلمانان آمریکا، هرگز این روز سیاه را فراموش نخواهند کرد و هرگز دولت بایدن و بسیاری از اعضای کنگره را به خاطر اینکه ملت ما را در یک نسل کشی شریک ساختند، نخواهند بخشید.

این شورا تاکید کرده است: آمریکایی‌ها با همه ادیان و پیشینه‌ها اکنون باید صدای خود را بلند کرده و تلاش‌های خود را برای تضمین آتش‌بس، دسترسی کامل به کمک‌های بشردوستانه و گام‌های مشخص برای پایان دادن به اشغالی که چرخه‌های خشونت را برای نسل‌ها آغاز کرده است، دو چندان کنند. این باید یک بار برای همیشه، اینجا و اکنون پایان یابد.»

شورا با یادآوری این نکته که دوشنبه آینده قرار است نهمین سالانه شورای سازمان‌های مسلمانان ایالات متحده (USCMO) را در کنگره برگزار کند، اعلام کرده است که در این مراسم بیش از ۵۰۰ نماینده مسلمان ثبت نام شده از بیش از ۲۰ ایالت از درخواست آتش بس فوری و دائمی و حمایت از آزادی بیان دانشجویان برای اعتراض در حمایت از حقوق بشر فلسطینی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم