Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر چهارشنبه نشست خبری برنامه‌های هفته گرامی داشت نماز جمعه در دفتر خود با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، ضمن اشاره به برگزاری ۲۰ ویژه برنامه در این ایام، بیان کرد: حضور بسیجیان در نماز جمعه، تقدیر از فعالان برپایی نماز جمعه، میز خدمت، سرود ویژه نماز جمعه و … در زمره برنامه‌های این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام همچنین از مقام شامخ مرحوم موسوی امام جمعه فقید میامی نیز با حضور در مزار وی و دیدار با خانواده آن مرحوم تقدیر به عمل می‌آید.

امام جمعه میامی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه به گفته رهبرمعظم انقلاب اسلامی نمارجمعه قرارگاه ایمان و بصیرت است، تاکید کرد: نماز جمعه در رأس همه امور است در همه ارکان نظام نماز جمعه بیشترین دشمنی را دارد و این عمق توجه و کینه توزی دشمن را نشان می‌دهد. چرا که در قدیم بهترین یاران امام (ره) در نماز جمعه حضور داشتند.

صفایی پور با بیان اینکه نماز جمعه به قشر خاصی اختصاص ندارد، تاکید کرد: نماز جمعه تجلی امامت و ولایت است و آن را باید سمبل آگاهی بصیرت صبر و استقامت، عدم سازش با طاغوت‌های زمان و استکبار ستیزی دانست.

کد خبر 4675396

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت