Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:56:00 GMT

نعمتی: نگران نباشید، زود برمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۶۹۹

نعمتی: نگران نباشید، زود برمی‌گردم

هافبک پرسپولیس به دلیل شکستگی بینی فردا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی، هافبک تاثیرگذار پرسپولیس که در فصل گذشته دومین گلزن برتر سرخپوشان لقب گرفت، در اردیو ترکیه طی برخوردی که با مهدی شریفی داشت با شکستگی بینی مواجه شد تا این روزها دور از تمرینات باشد.

 

نعمتی بعد از بررسی شرایط مصدومیت، فردا تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و مهلت دوری او از تمرینات سه هفته تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک پرسپولیس در این زمینه می‌گوید: بدشانسی بود و آن را به پای تقدیر می‌گذارم. اکنون هم مشکلی نیست و بعد از عمل جراحی تلاش خواهم کرد تا هر چه زودتر به تمرین برسم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سیامک نعمتی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیامک نعمتی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!

به گزارش ورزش سه، علی نعمتی که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به خاطر اخراج عجیب در بازی مقابل شمس آذر قزوین مورد غضب یحیی گل محمدی قرار گرفته بود در شروع نیم فصل دوم دوباره تبدیل به مدافع چپ اصلی تیمش شد و محمدمهدی احمدی را نیمکت نشین کرد.
با این حال از همان هفته‌های نخست مشخص بود که با ورود و اضافه شدن عبدالکریم حسن به اسکواد پرسپولیس نعمتی کار سختی برای  تداوم حضورش در ترکیب اصلی به عنوان مدافع چپ فیکس پرسپولیس خواهد داشت.
البته از آنجایی که مقدمات صدور آی تی سی و اخذ مجوز بازی عبدالکریم طولانی شد نعمتی در سه بازی نخست نیم فصل دوم مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور و ذوب آهن  مدافع چپ فیکس بود و بد کار نکرد اما از بازی فولاد نیمکت نشین عبدالکریم شد.
اما نیمکت نشینی نعمتی تنها یک هفته طول کشید و با محرومیت کنعانی و مصدومیت گولسیانی، این مدافع نیشابوری سرخ‌ها در دربی بعد از نزدیک به دو سال به پست خودش در مرکز خط دفاعی برگشت و کنار فرجی نمایش چشمگیری مقابل استقلال ارائه کرد.

در آخرین بازی سال 1402 مقابل پیکان در شرایطی که کنعانی از محرومیت برگشته اما خبری از گولسیانی نبود در شرایطی که پیش بینی می‌شد اوسمار از نعمتی به خاطر درخشش در دربی در کنار کنعانی استفاده کند به فرشاد فرجی بازی داد که انصافا فرجی هم نمایش قابل قبولی ارائه داد.
اوسمار قبل‌تر در میانه اسفند ماه در بازی جام حذفی نیز فرجی را در کنار کنعانی مقابل تیم نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی قرار داده بود.
اما در سال جدید نیمکت نشینی‌های نعمتی ادامه پیدا کرد چرا که هم گولسیانی برگشت هم عبدالکریم رفه رفته در ترکیب پرسپولیس به عنوان مدافع چپ اصلی جا افتاد. در چهار بازی اخیر پرسپولیس نعمتی یک بار در دقیقه 87 بازی با پیکان و یک بار در دقیقه 90 دیدار با ملوان به جای عبدالکریم و اورونوف وارد میدان شده اما مقابل گل گهر و صنعت نفت هرگز به زمین نرفته است.

نعمتی در بازی با ملوان تمرکز لازم را نداشت و خوب کار نکرد اما در مجموع مدافع مستحکم، خوش اخلاق  و  به لحاظ بدنی قدرتمندی است که با این نیمکت نشینی‌های ادامه دار هم خم به ابرو نمی‌آورد و با لبخند در تمرین کاورپوش‌های ذخیره پرسپولیس حاضر می‌شود تا روحیه خوبش برای مبارزه را از دست ندهد.

نکته اینجاست که اوسمار در جریان بازی با صنعت نفت در بین دو نیمه وقتی گولسیانی را به خاطر کارت زردش تعویض کرد باز هم فرجی را به میدان فرستاد تا مشخص شود نعمتی در بین مدافعان میانی گزینه سوم او هم نیست و با توجه به نمایش‌های خوب عبدالکریم شانس بازی کردن  شماره 6 سرخ‌ها در هفته‌های پیش رو کمتر به نظر برسد.

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس