Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رییس انجمن پارا دوومیدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پارا دوومیدانی ابتدای تیر ماه برگزار شد و پس از آن براساس درخواست ورزشکاران برای رکوردگیری مجدد، انجمن با مسئولان فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کرد و پس از موافقت، مقرر شد ابتدای شهریور ماه سال جاری شانس مجددی به ورزشکاران دارای شرایط داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملی‌پوشانی که رکورد لازم را نتوانستند در مسابقات قبلی به دست آورند، ورزشکارانی که به ورودی‌های جهان نزدیک هستند، نفرات چهارم و پنجمی که اعلام آمادگی کردند و در نهایت ورزشکارانی که قبلاً مصدومیت خود را اطلاع داده بودند می‌توانند در این رکوردگیری شرکت کنند.

رضایی عنوان کرد: بر اساس شرایط مشخص شده، هفته اول شهریورماه حدود ۳۰ ورزشکار در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به رقابت می‌پردازند تا نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص شوند.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی در پایان گفت: پس از برگزاری این رکوردگیری، ملی پوشان برای مسابقات امارات که آبان ماه برگزار می‌شود آماده خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند