Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:33:18 GMT

تمدید ۶ ماهه استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۸۲۰

تمدید ۶ ماهه استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده

هیات وزیران با اصلاح مصوبه پیشین خود و به منظور تسریع در بازتوانی معیشتی خسارت دیدگان با تمدید سررسید اقساط تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه تا پایان شهریور ۱۳۹۸ موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام «حسن روحانی»، رییس جمهوری برگزار شد، بانک‌های عامل موظف شدند ضمن بخشودگی سود، کارمزد و جرائم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۳۹۷ – ۱۳۹۶ دچار حوادث غیرمترقبه شده اند و سررسید بدهی آنها از تاریخ یک مهر ۱۳۹۶ تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ است، اصل تسهیلات دریافتی را در صورت درخواست متقاضی تا حداکثر سه سال امهال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین، به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت جهادکشاورزی ۲۰ هزار میلیارد ریال دیگر به بار مالی ناشی از بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات تصویب نامه مذکور افزوده شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خراسان جنوبي فضای مجازی روزنامه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نماز جمعه آیت الله اعرافی شیراز کشاورزان هیات دولت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.
این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.
همه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی