Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:14:40 GMT

مردم برای خرید خانه عجله نکنند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۸۵۶

دریافت 11 MB

کد خبر 4675239 متین باذرجانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ (ع) جهت فعالیت فرهنگی

محمدهادی ایمانیه در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۳ با انتقاد از اینکه هم‌افزایی جدی در وضعیت فرهنگی کشور بین دستگاه‌های مختلف وجود ندارد، افزود: مسئولان مختلف این درد دل را دارند و وقتی در کشور چنین جدیتی وجود ندارد، طبیعتا در استان‌ها هم نخواهد بود.

او همچنین با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید پیگیر بودجه‌های فرهنگی مصوب برای مساله عفاف و حجاب باشد، گفت: طبق استعلامی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتیم، هنوز یک ریال از بودجه هزارمیلیاردی که مصوب شده بود، محقق نشده است و فقط هجمه‌های فضای مجازی در این خصوص وجود دارد که چرا آن همه پول به این موضوع اختصاص داده شده است.

استاندار فارس همچنین از همه دستگاه‌های فرهنگی خواست که نقش سازمانی خود را در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مشخص کنند و افزود: مدیران اگر ایده‌ای هم برای سایر سازمان‌ها دارند، آنها را پیشنهاد دهند و حرف‌هایشان در این خصوص را به نصب بنر در ساختمان‌هایشان محدود نکنند.

ایمانیه همچنین از طلاب درخواست کرد که همراه با خانواده‌هایشان حضور پررنگ‌تری در اماکن عمومی داشته باشند و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در هر مکانی که قشر روحانی حضور پررنگ داشته باشند، همان مکان‌ها به خوبی کنترل شده‌اند.

او همچنین از تدوین و تهیه سامانه‌ای برای رصد فعالیت‌ها، شرح وظایف و عملکرد سازمان‌ها در خصوص مسئله حجاب و عفاف خبر داد و گفت: با این سامانه، نظارت بر هر سازمان به صورت ماهیانه انجام و کارنامه اعمال هر یک نیز صادر خواهد شد.

استاندار فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: قرار است امسال ۴٠ خانه در اطراف حرم شاهچراغ (ع) خریداری شود و از آنها به عنوان مرکز فرهنگی استفاده شود که امیدواریم دستگاه‌های مختلف در این خصوص پای کار آمده و کاری ریشه‌ای و زیربنایی انجام دهند.

او در پایان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی وزیر نفت برای بهسازی دو مکان در شهر شیراز خبر داد و گفت: از این مبلغ ۲۵٠ میلیارد تومان برای قبرستان دارالسلام به عنوان دومین قبرستان قدیمی جهان اسلام و ۲۵٠ میلیاردتومان نیز برای رفع مشکلات حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • در خرید مک‌بوک عجله نکنید؛ تراشه M ۴ اپل در راه است!
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • بازسازی منزل با حداقل هزینه؛ راهنمای جامع و کاربردی
  • فعالیت ۱۷۱ خانه بهداشت در سطح استان یزد
  • چه پرینتری برای خانه بخرم؟
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • موجودی سوخت جایگاه‌های گلستان تکمیل است؛ مردم به شایعات توجه نکنند
  • خرید ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ (ع) جهت فعالیت فرهنگی
  • نکاتی که هر خریدار مسکن باید بداند