Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@15:29:01 GMT

◄ ساختمان نیمه‌کاره نیایش در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۹۱۸

◄ ساختمان نیمه‌کاره نیایش در آتش سوخت

تین‌نیوز | 

ساعت 11:40 امروز  یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه نیایش به سمت شرق، بعد از جنت‌آباد آتش گرفت.

به گزارش تین‌نیوز سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع در حال ساخت در شمال غرب پایتخت و متصاعد شدن دود غلیظ در پی این حادثه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با رسانه‌ها با اعلام خبر حریق در یک مجتمع کارگاهی در حال ساخت در بزرگراه نیایش درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:40 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه نیایش به سمت شرق، بعد از جنت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل کف مخصوص و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع کارگاهی 6 طبقه در حال ساخت بود که چندین طبقه منفی نیز داشت.

وی تصریح کرد: کارگران در طبقات مختلف این مجتمع مشغول کار بودند که در طبقه منفی یک، یک مخزن گازوئیل دچار حریق شده، آتش به مصالح ساختمانی، طبقات بالایی و پایینی سرایت و قسمت‌های مذکور را کاملاً شعله‌ور کرده بود.

ملکی بابیان اینکه براثر این حادثه دود زیادی به آسمان متصاعد می‌شد و از نقاط دور نیز قابل‌رؤیت بود، گفت: هم‌اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران بابیان این‌که این حادثه مصدوم و تلفات جانی در پی نداشته، از نجات چند نفر از کارگران مشغول کار در ساختمان خبر داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از آتش‌سوزی گسترده ساختمان دارالقرآن شهر خبر داد و گفت: در جریان اطفای حریق این مجتمع قرآنی چهار آتش‌نشان مصدوم شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: آتش سوزی مجتمع دارالقرآن متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش، ساعت ۹:۳۳ صبح امروز_سه شنبه بیست و هشتم_ فروردین به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش نشانان با شش دستگاه خودرو آتش نشانی محل حادثه در میدان امام (علی) اعزام شدند و با توجه گستردگی حریق، سه دستگاه خودرو آب‌رسان نیز از شهرهای اسالم و لیسار و روستای جوکندان به کمک آتش نشانان تالش آمدند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: آتش نشانان در محل حادثه با آتش سوزی وسیع طبقه سوم ساختمان دارالقرآن مواجه شدند و به سرعت نسبت مهار و جلوگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

خورشیدی با بیان اینکه با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان حریق در ساعت ۱۱:۱۵ به طور کامل مهار شد، تصریح کرد: به دلیل وجود پشم شیشه و چوب نراد در سقف و شدت آتش سوزی، سقف ساختمان به طور کامل در آتش سوخت و دچار دودگرفتگی و خسارت شد.

وی گفت: در این حادثه چهار نفر از آتش نشانان در جریان اطفای حریق دچار سوختگی سطحی و مصدومیت شدند، که بعد از اعزام به بیمارستان دو نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند و دو آتش نشان نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش افزود: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 745178

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان