Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:56:16 GMT

دیدار نماینده فدراسیون جهانی تنیس با سعیدی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۹۶۲

دیدار نماینده فدراسیون جهانی تنیس با سعیدی

نماینده فدراسیون جهانی تنیس امروز با سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، "رنانو واواسوری" با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.

 

در این دیدار  که مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس، مهر افزا منوچهری نایب رییس فدراسیون، اصغر رحیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک، سلامی مدیر تشریفات، شایسته رئیس فدراسیون تنیس، برقعی مدیر توسعه تنیس غرب و آسیای میانه، کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس و صفتی مدیر تیم های ملی تنیس حضور داشتند سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به نماینده فدراسیون جهانی  جهت بازدید از امکانات تنیس کشورمان گفت: بدون تردید حمایت های فدراسیون جهانی از فدراسیون کشورمان و تنیس ایران تاثیر بسزایی در رشد و توسعه هر چه بهتر این رشته در عرصه قهرمانی و همگانی خواهد داشت و کمیته ملی المپیک هم از این فدراسیون حمایتهای لازم را داشته و انتظار دارد فدراسیون جهانی هم حمایتهای لازم را از آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:در این مدتی که در ایران بودید بخوبی از امکانات تنیس ایران بازدید بعمل آوردید و انتظار داریم گزارش حمایت آمیزی برای فدراسیون جهانی تهیه نمایید تا با تلاشهای دلسوزانه ای که مسئولین فدراسیون دارند و حمایت های فدراسیون جهانی شاهد دلگرمی جامعه تنیس ایران و رشد همه جانبه آن در ایران باشیم و کمیته ملی المپیک هم  برحسب وظیفه ذاتی خود همچون گذشته از این فدراسیون حمایت نماید.

 

در ادامه " رنانو واواسوری" در این دیدار عنوان کرد: ضمن تشکر از حمایتهای کمیته ملی المپیک  احداث و توسعه مراکز ملی تنیس برای حمایت از تنیسورهای جوان بین 15 تا 18 سال است  و حمایت از آنان در کشورهای مختلف جهان است، هدف نهایی هر فدراسیون ورزشی سرمایه گذاری در دو بخش حرفه ای مردان و زنان است که فدراسیون تنیس ایران تلاش غیرباوری در این زمینه از سنین پایه تا حرفه ای  داشته است.

 

تنیس کمیته المپیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس کمیته المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 6081046

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز