Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،محمد پناهی نژاد اظهار داشت: فیلم سینمایی «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت میکند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو میشوند.دیگر بازبگران این فیلم، اکبر عبدی,  محمدرضا شریفی‌ نیا,  میرطاهر مظلومی،علی صادقی و یوسف تیموری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:برنامه باشگاه تابستانه هنر و تجربه نیز با همکاری فیلم‌خانه ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از 19 تیرماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان آغاز شده و این برنامه هم‌زمان در چند سینمای برتر کشور مثل پردیس چارسوی تهران، هنر شهر آفتاب شیراز و پردیس هویزه مشهد در حال اجراست.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های هنر و تجربه در این سینما درباره برنامه فیلم ها گفت: نهم مردادماه «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «منم آنم که» و «هفت شهر»، 16 مرداد «دونده»، 23 مرداد «انتظار» و «ساز دهنی»، 30 مرداد «پسر شرقی» و «اسب»، ششم شهریورماه «پری»، «چنین کنند حکایت» و «پدیده»، 13 شهریور «طلسم»، 20 شهریور «نارونی» و 27 شهریور ماه «گزارش یک قتل» در پردیس سینمایی سیتی سنتر به‌صورت رایگان برای عموم مردم اکران می‌شود.

محمد پناهی نژاد ادامه داد: همچنین امروز در ساعت 19 در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی سنتر، مستند «خانه خدا» که سال 1345 ساخته‌شده را اکران خواهد شد. کارگردان این فیلم ابوالقاسم رضایی است و موضوع آن،  درباره مراسم آیینی حج و مراحل مختلف آن است. متن «خانه خدا» توسط ابراهیم گلستان نوشته و خوانش شده و جلال مقدم نیز دستیار کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان زندان فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار رفت این ۲ تیم در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» شهر مادرید با تساوی پرگل ۳ به ۳ خاتمه یافت و شاگردان «کارلو آنچلوتی» در رئال مادرید از کسب ۳ امتیاز خانگی ناکام بودند و اکنون در دیدار برگشت، شاگردان «پپ گواردیولا» امیدوارند بتوانند با کسب پیروزی برابر رقیب قدرتمند خود راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

این دیدار تداعی کننده مرحله نیمه نهایی این مسابقات در فصل ۲۰۲۲ است که منچسترسیتی در آن مسابقه در حالی که در دیدار رفت به میزبانی رئال مادرید با نتیجه یک به یک متوقف شده بود در دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد موفق شد با نتیجه پرگل ۴ بر صفر حریف خود را شکست دهد و در نهایت هم در دیدار نهایی با غلبه بر اینتر به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. اکنون که دیدار رفت این ۲ تیم به میزبانی رئال مادرید با نتیجه تساوی به پایان رسیده است هواداران این تیم از تکرار نتیجه سنگین سال گذشته در ورزشگاه اتحاد مضطرب هستند.

این ۲ غول فوتبال اروپا در مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا هم به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه رئال مادرید در دیدار رفت با نتیجه ۴ بر ۳ از میزبان خود شکست خورد اما به لطف برتری ۳ بر یک در خانه به دیدار نهایی راه پیدا کرد و با پیروزی یک بر صفر برابر لیورپول عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در فصل ۲۰۱۹ هم یک بار دیگر شاهد تقابل رئال و سیتی و این بار در مرحله یک شانزدهم نهایی بودیم که منچستر سیتی در هر ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و در مجموع با برتری ۴ بر ۲ راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اما نخستین تقابل این ۲ تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۵ بود که در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند و در دیدار رفت سیتی در خانه با تساوی بدون گل متوقف شد و در دیدار برگشت بازی را یک بر صفر واگذار کرد. کهکشانی‌ها در فینال موفق شدند در ضربات پنالتی از سد اتلتیکومادرید عبور کنند و به عنوان قهرمانی برسند.

نخستین دیدار این ۲ تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به فصل ۲۰۱۲ برمی گردد جایی که این دو تیم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و ریالی ها در خانه موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سیتی عبور کنند و در دیدار برگشت هم بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یافت.

به این ترتیب در ۱۱ دیداری که سیتی و رئال به مصاف هم رفته‌اند ۴ برد برای رئال، ۴ تساوی و ۳ پیروزی هم برای سیتی به ثبت رسیده است و در مجموع رئال ۲۰ گل و سیتی ۱۷ گل به ثمر رسانده‌اند.

رئال مادرید در ۵ دیداری که در ورزشگاه اتحاد به میدان رفته است هرگز موفق به پیروزی نشده است.

منچستر سیتی در سه بازی خانگی گذشته خود برابر رئال مادرید پیروز شده است که همگی زیر نظر پپ گواردیولا بودند.

کوین دی بروینه که از فصل ۲۰۱۵ در منچسترسیتی حضور دارد تاکنون ۸ بار برابر رئال مادرید به میدان رفته است و از این لحاظ بیشتری آمار را در میان هم تیمی‌هایش دارد.

کوین دی بروینه با ۴ پاس گل، بیشترین پاس را در تاریخ دیدارهای رو در رو ثبت کرده است.

لوکا مودریچ ستاره تیم رئال مادرید در هر ۱۱ دیداری که این ۲ تیم به مصاف هم رفته‌اند حضور داشته است.

کریم بنزما مهاجم سابق رئال مادرید با ۶ گل زده بیشترین گل را در تاریخ دیدارهای رو در رو به ثمر رسانده است.

دنی کارواخال با ۸۲۱ دقیقه، بیشتری دقایق حضور را در دیدارهای رو در روی این ۲ تیم داشته است.

منچسترسیتی پس از میلان در فصل‌های ۱۹۸۸ (نیمه نهایی) و ۱۹۸۹( یک هشتم نهایی) می‌تواند دومین تیمی باشد که رئال مادرید را از مرحله حذفی جام باشگاه‌های اروپا و یا لیگ قهرمانان اروپا در ۲ فصل متوالی حذف می‌کند.

این هشتمین باری است که گواردیولا و کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبرو می‌شوند و ششمین باری است که در قامت سرمربیان منچسترسیتی و رئال مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند. تنها مربیانی که بیش از ۸ بار در این رقابت‌ها با یکدیگر روبرو شده‌اند سر الکس فرگوسن برابر هیتسفلد و همچنین آنچلوتی برابر یورگن کلوپ (هر کدام ۹ بار) هستند.

این دویستمین بازی منچستر سیتی در رقابت‌های اروپایی خواهد بود و ۱۱۳ برد کسب کرده است. نکته قابل توجه این است که رئال مادرید هم در ۲۰۰ بازی نخست خود در رقابت‌های اروپایی با ثبت همین آمار توانسته است ۱۱۳ برد به دست آورد.

این دو تیم که برای اولین بار در تاریخ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفته‌اند منتظر دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد انگلیس هستند تا تیم برنده به مصاف پیروز دیدار آرسنال و بایرن مونیخ برود.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این ۲ تیم به میزبانی آرسنال با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

کد خبر 6080293

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است