Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامت، از استقرار ۷۰ نفر از زلزله زگان مسجدسلیمان در اردوگاه های اسکان اضطراری هلال احمر خبر داد و گفت: در این رویداد بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

«صادق سلامت»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، به خدمات هلال احمر خوزستان در مناطق زلزله زده مسجدسلیمان تا (سه شنبه 1 مرداد) خبر داد و اظهار کرد: 581 خانوار متأثر از زمین لرزه 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 ریشتری مسجدسلیمان به تعداد 2 هزار و 616 نفر در بخش گلکیر و مرکزی شهرستان از خدمات خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدند
.

 

وی با بیان اینکه در شب نخست حادثه، پنج اردوگاه اسکان اضطراری در بخش مرکزی و گلگیر شهرستان مسجدسلیمان به استعداد 470 چادر امدادی برپا شد، افزود: با توجه به تخریب برخی از منازل، هم اکنون 15 خانوار به تعداد 70 نفر در کمپ سالن ورزشی نمره 40 اسکان اضطراری شده اند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، با اشاره به اینکه 115 نفر در اثر زمین لرزه مسجدسلیمان مصدوم شدند، تصریح کرد: به 10 نفر مصدوم نیز در مناطق مرغاب، سوسن، سراک و مرکزی شهرستان ایذه خدمات امدادی ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به احتمال بروز پس لرزه در مناطق مختلف مسجدسلیمان و تخریب برخی از منازل، 378 خانوار در شب نخست حادثه اسکان اضطراری شدند، اضافه کرد: در روز نخست حادثه، یک مرد کهنسال در مسجدسلیمان به دلیل ترس از زمین لرزه دچار سکته قلبی شد و جان باخت.

 

سلامت، با اشاره به اینکه 24 تیم عملیاتی به تعداد 140 نفر اعم از امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر خوزستان به امدادرسانی در مناطق زلزله زده پرداختند، ابراز کرد: خودروهای عملیاتی به کار گرفته در مناطق زلزله زده شامل پنج دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه خودروی پشتیبانی و یک فروند بالگرد بوده است.

 

وی اقلام توزیع شده در مناطق زلزله زده را شامل 595 دستگاه چادر، 664 تخته موکت، 873 تخته پتو، پنج هزار و 112 قوطی انواع کنسروجات، 218 عدد کلمن آب، هزار و 334 بسته غذایی، 279 کیلو قند و شکر، 246 کیلو روغن، 640 کیلو برنج، 288 کیلو حبوبات، هزار و 520 قرص نان، 30 ست بهداشتی، 200 کیلو آرد، هزار و 393 بطری آب معدنی بزرگ و 449 وعده غذای گرم عنوان کرد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، اذعان داشت: در کنار خدمات امدادی، اعضای جوان جمعیت هلال احمر خوزستان در کمپ های اسکان اضطراری به ارائه خدمان فرهنگی و حمایت های روانی و اجتماعی برای کودکان و نوجوانان نیز پرداختند.

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي نماز جمعه روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کانون های مساجد آیت الله اعرافی اردبیل اینفوگرافی کمپ های اضطراری زلزله مسجدسلیمان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش