Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: اگر بناست لنجداران به جای واردات کالاهای مورد نیاز با استفاده از سوخت یارانه‌ای به سمت واردات مشروبات الکلی بروند سهمیه سوخت آنها قطع می‌شود برهمین اساس و طی صورتجلسه ای از تعزیرات و دستگاه قضائی می‌خواهیم امتیاز ۱۵۰ میلیون ریال مربوط به کالای همراه ملوان نیز لغو شود.

عبدالکریم گراوند افزود: سوخت یارانه برای تأمین کالاهای اساسی در قالب کالای همراه ملوان داده می‌شود و جایز نیست با این سوخت کالای ممنوعه و قاچاق وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: وجود ۲ قولنامه برای یک شناور با هدف دریافت سوخت یارانه‌ای نیز خلاف است و نیروهای دریابانی، نیروی‌های انتظامی و امنیتی باید به این مساله رسیدگی کنند.

گراوند یادآورشد: هر جا ثابت شود برای یک لنج دو قولنامه صادر شده سوخت یارانه‌ای آنها قطع می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: باتوجه به مصوبه هیأت وزیران در خصوص حضور نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی در بنادر بوشهر، گناوه و دیلم باید تا هفته آینده دبیرخانه کمیسیون قاچاق کالای استان هماهنگی لازم در این خصوص را انجام دهد.

وی افزود: باتوجه به دسترسی کامل نیروی انتظامی به سامانه‌ها استقرار پلیس در مبادی ورودی و خروجی بنادر باعث می‌شود تا کالاهایی که از گمرکات خارج می‌شوند در مبادی و گلوگاه‌ها با مشکل جابجایی روبرو نشود.

استاندار بوشهر برضرورت بررسی بیشتر برای مقابله با قاچاق اسلحه، ایجاد شعبه قضائی مخصوص برای تخلفات دریایی و تعیین سه شماره برای این تخلف‌ها تاکید کرد.

وی با تقدیر ازفعالان اقتصادی که تجارت سالم را انجام می‌دهند گفت: برای ترویج فرهنگ کار درست در جامعه باید این افراد به جامعه معرفی می‌شوند.

گراوند گفت: همانطور که منکرها باید در جامعه معرفی شوند معروف‌ها نیز برای جامعه مشخص شوند.

در این آئین از پنج نفر از فعالان حوزه تجارت که اقدام به تجارت سالم کردند تقدیر شد.

۶۰۴۷/‏‬ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی با آیه‌ها؛ باطل نابودشدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، در سوال روز پانزدهم آمده است: کلمه «قُل» در آیه «وَ قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» خطاب به چه کسی است؟

الف) کافران

ب) پیامبر

ج) تمامی انسان‌ها

د) مؤمنین

مهلت ارسال پاسخ‌ها همه روزه از ساعت ۸ لغایت ۲۳ است و برای شرکت در پویش استانی زندگی با آیه‌ها گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۳۷ ارسال کنید.

کد خبر 6062568

دیگر خبرها

  • کشف چهارهزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر و اندیمشک
  • یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • کشف بیش از ٣ هزار لیتر مشروبات الکلی در اندیمشک   
  • باطل نابود شده و حق پایدار می ماند
  • باطل همواره نابودشدنی است
  • زندگی با آیه‌ها؛ باطل نابودشدنی است