Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه‌ای با هدف توسعه بازار داخلی فناوری اطلاعات و ارتباطات میان معاونت علمی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منعقد شد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و محدباقر اثنی‌عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تفاهم نامه همکاری با هدف رونق تولید و توسعه بازار داخلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد شرایط نوآوری در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال و توسعه کمی و کیفی استارتاپ‌ها و اتصال آن‌ها به شرکت‌های بزرگ منعقد شده است.

همچنین تامین مالی شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ برای پروژه‌های ملی و فناوری در زمینه حل مسائل و چالش‌های کشور، ایجاد فرصت‌های شغلی برای استفاده از ظرفیت نخبگان خارج از کشور و آموزش و مهارت افزایی صنایع مختلف در زمینه تحول اقتصاد دیجیتال از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهم نامه بر آن‌ها تاکید شده است.

در این تفاهم نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد شده است که از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای عملیاتی کردن مفاد این تفاهم نامه استفاده کند و تعهدات ناشی از تفاهم نامه را با به کارگیری بهترین روش و اصول متداول علمی، فنی و مالی بر اساس استاندارد‌های تخصصی و حرفه‌ای معمول انجام دهد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصاد دیجیتال ایجاد فرصت های شغلی فناوری اطلاعات ایجاد فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به احیای واحد‌های راکد در استان سمنان گفت: با احیای این واحدها برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید امیر حسین مدنی در حاشیه جشن احیای واحد‌های راکد در سمنانف اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، کارنامه موفق‌تری را در راستای حمایت از تولیدی ارائه دهیم.

وی با اشاره به احیای واحد تولیدی که بیش از 12 سال راکد بود، گفت: احیای این کارخانه بزرگ که 12 سال تعطیل بوده و 201 واحد احیا شده در استان سمنان بالغ بر 4 هزار و 500 فرصت شغلی جدید را فراهم کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، گفت: 10 هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به‌کار مجدد این 201 واحد راکد، مجددا احیاء شد.

مدنی از آغاز به‌کار بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور خبر داد و گفت: با احیای این واحدها 195 هزار شغل ایجاد شد و 250 همت سرمایه مردم نیز احیا شد.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود