Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@05:15:34 GMT

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۴۶۱۵

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز معرفی شد

با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین، در مراسمی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز معرفی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، اسداله حمزئی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: هر تحولی نیازمند تغییر است؛ در نتیجه با تغییر است که تحول اتفاق خواهد افتاد و این مهم در سطوح مختلف مدیران در ادوار مختلف نیز اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های رضا گروسی فرماندار پیشین شهرستان در زمان تصدی این عنوان افزود: آنچه برای یک مسئول به عنوان ارزشمندترین هدیه در زمان تکریم از او باقی می‌ماند رضایت مردم است و تلاش‌های فرماندار سابق البرز نیز قطعا منشا خدمات موثر در جلب رضایتمندی مردم و پیشبرد اهداف نظام و دولت بوده و استفاده از تجربیات ایشان در عناوین دیگر راهگشا خواهد بود .

در ادامه این مراسم نیز از زحمات گروسی فرماندار سابق شهرستان البرز تقدیر و محمد نصیری به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری با حکم استاندار استان منصوب شد .

لازم بذکر است رضا گروسی با حکم محمد زاهدی استاندار قزوین به عنوان مشاور ارشد استاندار منصوب شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انتخابات معارفه شهرستان البرز فرمانداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت

وزیر کشور همزمان با سفر نیم‌روزه خود به استان البرز از پروژه ادامه آزادراه همت که دارای پیچیده‌ترین مهندسی است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد وحیدی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در سفر نیم روزه خود به استان البرز از پروژه‌های در حال ساخت استان دیدن کرد.

پروژه پل B1 در امتداد ادامه آزادراه همت در البرز و کنارگذر شمالی کرج از جمله پروژه‌هایی است که توسط وزیر کشور و با همراهی استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت.

این پل تا به امروز جزو پیچیده‌ترین پل‌های موجود در جهان است. این پل به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است، طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا و شهرداری کرج، پروژه‌هایی همچون پل B0 و B1 با سرعت بیشتری در حال اجرا است، علاوه بر پل B1 باید پل b0 که در نزدیکی خط چهار قرار دارد نیز تسریع شود تا مردم بتوانند خیلی سریع‌تر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 745154

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند