Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@12:31:02 GMT

حکم قصاص ۲ زن در ارومیه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۴۷۹۴

حکم قصاص ۲ زن در ارومیه اجرا شد

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از اجرای اجرای حکم قصاص ۲ زن در این شهرستان خبرداد.   به گزارش ایسنا، مصطفی حبیبی در این باره اظهار کرد: بامداد روز سەشنبە یک مرداد، حکم قصاص دو زن در زندان مرکزی ارومیە اجرا شد.

حبیبی در ادامه افزود: علیرغم پیگیری و تلاش فراوان مردمی و شورا‌های حل اختلاف و ستاد دیه، خانواده مقتول اصرار بر اجرای حکم قصاص را داشتند، که بامداد امروز این حکم اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: " آ. ر" و "ن؛ و " بە اتهام قتل عمد در یک پروندە مشترک بازداشت و هر دو بە قصاص محکوم شدە بودند.

بر اساس این گزارش، "آ. ر" بە اتهام قتل همسرش و "ن. و" بە اتهام مشارکت در قتل از ١٥ سال پیش در زندان محبوس بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قصاص دادستان عمومی اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان

به گزارش قدس آنلاین،  آزاد حکمت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: از میزان شبکه کابل و فیبرنوری اجرا شده در سال ۱۴۰۲، ۳۵ هزار و ۳۴۰ متر در نقاط شهری شهرستان های سنندج، بانه، سقز، مریوان و دیواندره و ۲۹ هزار و ۵۵۰ متر دیگر آن در نقاط روستایی شهرستان های سنندج، قروه، دهگلان و مریوان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بیش از ۳۰ نقطه طرح، زیرساخت‌های شبکه فیبرنوری برای بخشداری‌های موجود در استان آماده سازی شده است، گفت: پیگیری طرح نجما و تامین تجهیزات لازم برای تجهیز کانی‌دینار از توابع شهرستان مریوان از دیگر برنامه های اجرا شده مخابرات در حوزه شبکه فیبرنوری است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان افزود: برگردان کافوهای تکیه وچمن، شهرک کشاورز و میدان جهاد در سنندج بر بستر فیبرنوری از پروژه‌های مخابراتی اجرا شده به منظور ارتقا و توسعه سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریان ساکن در این نواحی است.

وی با اشاره به اجرای طرح تانوما (اینترنت فیبر نوری مخابرات) در سطح استان گفت: تداومِ اجرا و ارائه این سرویس به مشتریان از پروژه‌های دارای اولویت مخابرات است که سال گذشته به میزان قابل توجه ای بر تحقق اهداف این مهم تمرکز شد.

حکمت ادامه داد: یکی از استراتژی‌های تدوین شده برای سال جاری، اجرا و توسعه شبکه فیبرنوری و توجه به مساله اقتصاد دیجیتال است که امیدوارم با تعامل و همکاری بیشتر دستگاهها و ادارات استان در راستای ارتقا شاخص های ارتباطی و ارائه سرویس های باکیفیت تر به مشتریان، عملکرد مطلوبی را بیش از پیش به ثبت برسانیم.

وی یادآور شد: با توجه به حرکت روبه رشد فعالیت‌های مخابرات در مسیر شهر هوشمند و از طرفی وجود مزایای درخور توجه فیبرنوری، در سال پیش‌رو امید می رود، با تلاش مضاعف در راستای تحقق شهار سال قدمهای مثبتی در این زمینه برداشته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد