Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@15:00:10 GMT

میدان حسن آباد ۶ گنبدی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۴۹۰۱

میدان حسن آباد ۶ گنبدی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آتش سوزی میدان حسن آباد تهران در روز ۲۶ تیر ماه موجب شد تا خسارت زیادی به بناهای تاریخی میدان وارد شود در برآوردهای اولیه حدود دو میلیارد تومان خسارت پیش بینی شد و دو گنبد از میدان 8 گنبدی نیز از بین رفت. قرار است تا جلسه ای بین شهرداری و سازمان میراث فرهنگی برای بررسی موضوع تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان تا کنون هر یک از مسئولان وعده ها و اظهارنظرهای مختلفی کردند از تشکیل کمیته ویژه مرمت توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی تا نظر یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره قصور در خاموش کردن آتش.

حالا باید دید این اظهارنظرها فراموش می شود و یا به نتیجه ای منجر خواهد شد.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 آتش سوزی میدان حسن آباد تهران میدان حسن آباد ۶ گنبدی شد شهرداری سازمان میراث فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آتش سوزی میدان حسن آباد تهران شهرداری سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران