Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:35:56 GMT

اسامی بانون راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۵۴۳۰

اسامی بانون راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان امروز چهارشنبه دوم مردادماه در دو بخش ساندا و تالو در آکادمی ووشو برگزار شد و در نهایت نفرات راه یافته به اردو مشخص شدند.

سانداکاران راه یافته به اردو، سه مرتبه برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و هر ورزشکاری که به دو  پیروزی دست یابد به عنوان نفر فیکس وزن خود انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تالو مرجان کرمی و زهرا کیانی از اصفهان به همراه هانیه رجبی از تهران راهی اردو شدند تا زیر نظر محبوبه کریمی به عنوان مربی برنامه‌های آماده سازی را آغاز کنند.

در بخش ساندا نیز زهرا شکوهی و آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری، زهرا حسنی خیرآبادی از اردبیل، بختیاری، پریسا هاشمی از آذربایجان شرقی، الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان از اصفهان، نسیبه میرشهیدی از گیلان، محنا رحیمی و مریم هاشمی از کرمانشاه، صدیقه دریایی از مازندران، فریناز نذیری از تهران، نگین خراسانی از کرمان و زهره شهپری از خوزستان جواز حضور در اردو را دریافت کردند. هدایت این تیم برعهده راضیه طهماسبی است.

تیم ملی ووشوی ایران مهرماه به مسابقات قهرمانی جهان در شانگهای اعزام می‌شود و در بخش زنان سه سانداکار راهی این رقابتها خواهند شد.

کد خبر 4675536

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو تیم ملی ووشو فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند