Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران پس از بازدید از تصفیه خانه ششم شهر تهران با اشاره به اهمیت احداث و بهره‌برداری از این تصفیه خانه در جمع خبرنگاران گفت:  بر اساس توضیحات مطرح شده از سوی همکاران ما در تصفیه خانه ششم تهران، آبی که از این تصفیه خانه خارج می‌شود، می‌تواند آبی با کیفیت و ایمنی بالا باشد که تمام شهروندان پایتخت را با توزیع عادلانه آب شرب استاندارد تغذیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شرق تهران از لحاظ کیفیت شرایط مناسبی دارد، افزود: کیفیت آب در شرق تهران مناسب است، اما در غرب تهران به این دلیل که آب به جنوب منتقل و سپس با پمپ‌ها هدایت می‌شود، علی رغم هزینه بالا، کیفیت پایین تری دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: تکمیل و افتتاح تصفیه خانه ششم بدین جهت اهمیت دارد که آب از مخزن اصلی سد کرج انتقال می‌یابد و آلودگی کمتری در مسیر پیدا می‌کند.

میرلوحی با اشاره به بودجه هزینه شده برای تکمیل این سهم گفت: نزدیک به ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد تصفیه خانه ششم تهران هزینه شده که تنها به خاطر ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه باقیمانده، تکمیل و افتتاح آن به تأخیر افتاده است.

او با اشاره به تکمیل خط رینگ تهران گفت: با احداث این تصفیه خانه و تکمیل خط رینگ تهران به طور حتم کیفیت آب شرب پایتخت افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و شهروندان می‌توانند از آب با کیفیت بهره‌مند شوند.

عضو شورای شهر تهران گفت: همه باید تلاش کنیم تا سازمان آب و فاضلاب با تجهیز قسمت‌های باقیمانده بتواند در مدت زمان کوتاه کار تکمیل تصفیه خانه ششم را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است