Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سردار حسین دهقان با تاکید بر اینکه ایران تحت هیچ شرایطی با ترامپ گفت‌وگو نمی‌کند، به اروپایی‌ها هشدار داد و گفت: هرگونه ایجاد تغییر در وضعیت تنگه هرمز منجر به ایجاد یک مقابله خطرناک می‌شود.

سردار حسین دهقان، مشاور فرمانده کل قوا در زمینه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: هرگونه ایجاد تغییر در وضعیت تنگه هرمز منجر به ایجاد مقابله خطرناک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد انگلیس برای ایجاد نیروی اروپایی در تنگه هرمز پیامدهای پیش بینی نشده‌ای به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: معادله ما در تنگه هرمز این است که یا همه طرف ها نفت خود را با امنیت صادر کنند یا اینکه هیچکس امنیت ندارد.

سردار دهقان در ادامه با بیان اینکه اگر واشنگتن جنگی را آغاز کند تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه مورد هدف قرار خواهند گرفت افزود: تحت هیچ شرایطی با ترامپ گفت وگو نمی‌کنیم و تهدید به جنگ تنها یک فریب است.

وی گفت که هرگونه جنگ آمریکا علیه ما به معنای مقابله با ایران و تمام متحدان آن در منطقه است.

وزیر دفاع پیشین کشورمان در ادامه گفت: ابوظبی به یک مرکز آمریکایی برای هدف قرار دادن امنیت ملی ما تبدیل شده است و خودشان می دانند که چه کاری باید بکنند. امارات هیات‌هایی برای ما فرستاد که در رابطه با صلح صحبت می‌کردند و این نشان دهنده شکست آنان است.

سردار دهقان گفت: آنچه از عربستان و امارات در رابطه با پایان جنگ یمن می شنویم عقلانیتی است که دلیل آن شکست است.

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه ما آماده ایجاد ائتلاف های سیاسی و امنیتی با همسایگان به منظور ایجاد ثبات هستیم افزود: با هیچکس در رابطه با برنامه موشکی خود مذاکره نخواهیم کرد و این توهمی است که محقق نمی شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تنگه هرمز دونالد ترامپ سردار دهقان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از محل اعتبارات فصل پنج، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص یافته و این اعتبار می‌تواند به ارتقا و پیشرفت این حوزه کمک کند.

دهقان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در این راستا در دستور کار قرار دارد که برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انعقاد قرارداد با هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی و برگزاری همایش‌های کشوری از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 6078924

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت نفت با بستن تنگه هرمز
  • کنعانی: تعلق کشتی توقیف شده در تنگه هرمز به رژیم صهیونیستی، محرز است
  • کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد
  • غرب باید قدردان رفتار مسئولانه و حرفه‌ای ایران در حمله تنبیهی اخیر باشد / علت توقیف کشتی اسرائیلی در تنگه هرمز
  • تصویری از کشتی غول‌پیکر اسرائیلی در حوالی بندرگاه بندرعباس
  • مالک صهیونیست کشتی توقیفی در تنگه هرمز کیست؟
  • مشتریان نفت منتظر گرانی باشند؛ تنش در تنگه هرمز تاثیر آنی دارد
  • روایتی از یک عکس ماندگار