Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست انگلیسی اتلتیکو، تحت تاثیر روحیه جنگندگی این تیم قرار گرفته است. 

طرفداری- کایرن تریپیر پس از انجام دومین بازی خود برای اتلتیکو مادرید در پی انتقال از تاتنهام، از ذهنیت «باورنکردنی» تیم جدیدش تمجید کرد.

به گزارش سایت گل، شاگردان دیگو سیمئونه پس از تساوی با گوادالاخارا، در نهایت این تیم مکزیکی را در ضربات پنالتی شکست دادند؛ آن هم در حالی که بخش زیادی از بازی را در پی اخراج دقیقه ۲۴ مارکوس یورنته، ده نفره دنبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریپیر پس از بازی گفت:

به نظرم واکنش خوبی داشتیم. ذهنیت تیم باورنکردنی بود؛ به پرس کردن ادامه دادیم و تلاش کردیم در سریع‌ترین زمان توپ را پس بگیریم. صرف نظر از حریف‌مان، همواره به دنبال کسب پیروزی هستیم. این ذهنیتی است که این تیم و سرمربی‌اش از آن برخوردارند. حالا دو برد از بازی کسب کرده‌ایم و امیدوارم این روند پا بر جا بماند.

 

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید-گوادالاخارا

وی در خصوص شرایط شخصی خودش در کنار هم تیمی‌های جدیدش افزود:  

واقعا افتخار می‌کنم که اینجا حضور دارم و می‌خواهم تمام توانم را به کار بگیرم. طرفداران تیم شگفت انگیز بودند. آن‌ها برخورد خوبی با من داشتند و با آغوش باز از من استقبال کردند. بهترین عملکردم را برای این پیراهن ارائه خواهم کرد. 

تریپیر می‌تواند در مسابقه روز ۲۷ مرداد اتلتیکو مادرید مقابل ختافه در هفته اول لالیگا، اولین بازی رسمی خود برای روخی بلانکوس را انجام دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد