Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان بعد از نشست با وزیر ورزش عراق گفت: وزیر محترم جوانان و وزیر عراق به دعوت بنده به ایران آمد که سفر 3 روزه دارد. قرار است روی محورهای مختلف همکاری ورزشی، فرهنگی و جوانان جلساتی داشته باشیم. وی قرار است در جلسه روسای فدراسیون‌ها هم حضور پیدا کند. او از استادیوم آزادی، کمپ تیم‌های ملی فوتبال و سالن‌های مختلف، موزه ورزش هم بازدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ملاقات‌هایی هم دارد و سفر یک روزه‌ای هم به اصفهان خواهد داشت.

وی افزود: روابط دو کشور در این سالها رو به افزایش بوده است. قرار است از همه ظرفیت دو طرف برای گسترش همکاری‌ها استفاده کنیم. در عرصه ورزش و جوانان نیز اسناد همکاری مناسبی در گذشته داشته‌ایم و چگونگی اجرایی شدن این تفاهمنامه‌ها را بررسی خواهیم کرد تا همکاری‌ها توسعه یابد.

سلطانی‌فر ادامه داد: در گذشته تعدادی از روسای فدراسیون‌ها سفری به عراق داشتند. تلاش این است از ظرفیت‌هایی که ما داریم برای توسعه ورزش عراق استفاده شود. ما ظرفیت‌های خوبی در زمینه پیمانکاری داریم که عملیات 2 استادیوم بزرگ را در عراق در دست دارند. امیدواریم که فرصت‌های جدیدی برای پیمانکاران ایرانی در عراق ایجاد شود.

وزیر ورزش درباره برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی در کشورهای همسایه، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان لوازم ورزشی در ایران از نظر سطح کمی و کیفی در شرایط خوبی قرار دارند. یکی از سیاست‌های ما این است که نمایشگاه لوازم ورزشی را در کشورهای همسایه به نمایش بگذاریم و مشتری جدید پیدا کنیم. براساس مذاکره‌ای که با وزیر ورزش آذربایجان داشتیم خیلی دور نیست که بتوانیم در این کشور نمایشگاهی را برگزار کنیم. ما در دیدار با وزیر ورزش عراق هم گفتیم می‌توانیم این نمایشگاه را در شهرهای مختلف عراق برگزار کنیم. در بخش جوانان هم تجربه خوبی داشتیم؛ با توجه به مشارکت جوانان در زمینه‌های مختلف این موضوع را به وزیر ورزش عراق گفته‌ایم که امکان ارتباطات عمیق‌تر وجود دارد.

احمد ریاض طالب وزیر ورزش عراق گفت: از استقبال و پذیرایی ملت ایران تشکر می‌کنم. البته چیز عجیبی نیست، ملت ایران همیشه بخشنده بوده و ما اینجا هستیم ریشه‌های ورزشی و جوانان را مستحکم کنیم. یکسری کندی‌ها در بخش‌های اجرایی و ساخت استادیوم به وجود آمد که مربوط به هر دو کشور بود، امیدواریم برطرف شود.

وی با اشاره به حضورش در ایران تاکید کرد: به ایران آمدیم تا نشان دهیم رابطه ما در خصوص امور ورزشی و جوانان نه تنها قطع شده بلکه ادامه دارد و قوی‌تر از گذشته است. درباره موضوعات مختلف به ویژه مشارکت جوانان در کارهای ورزشی صحبت‌هایی شد. امیدواریم روابط بین دو کشور در خصوص ورزش و جوانان بیش از گذشته ادامه یابد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است