Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:23:47 GMT

قدرت‌های اول اروپا چه بازیکنانی را می‌خواهند؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۹۴۲

قدرت‌های اول اروپا چه بازیکنانی را می‌خواهند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، در فصل نقل و انتقالات بیشتر اخبار رسانه‌ها درباره خرید و فروش بازیکنان است. در شرایطی که تا همینجا هم جابه‌جایی‌های زیادی صورت گرفته، اما هنوز تیم‌ها و بازیکنانی به هم نسبت داده می‌شوند. در این مطلب به بازیکنان مد نظر برخی از تیم‌ها اشاره می‌کنیم.

تیم فوتبال بارسلونا یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات است و در این بازار به نیمار، جونیور فیرپو و گوئررو نسبت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از تیم‌هایی که بیش از باقی نامش در نقل و انتقالات مطرح است، منچسترسیتی است که در بازار نقل و انتقالات این فصل مگیره، کولیبالی، کانسلو و ناتان ایک به آن نسبت داده شدند.

پاری‌سن ژرمن دیگر تیمی است که همیشه نامش در نقل و انتقالات مطرح است و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد. این فصل هم این تیم به دنبال جذب دوناروما، کوتینیو، دمبله، نیکولاس پپه و راکیتیچ است و البته احتمالاً خروجی بزرگ این تیم هم نیمار خواهد بود.

بایرن مونیخ یکی از تیم‌های آرام در این دوره بوده است و تا اینجا لروی زانه، دمبله، مارک روکا و لوسلسو به آن نسبت داده شده است.

لیورپول، قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان به دنبال بازگرداندن کوتینیو و خرید نیکولاس پپه و آسنسیو است.

اتلتیکومادرید که گریزمان را از دست داده به دنبال جذب خامس رودریگس و کریستین اریکسن است که البته به احتمال زیاد تنها یکی از این دو بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

یوونتوس، غول ایتالیایی می‌خواهد پوگبا و زانیولو را به خدمت گیرد تا در کنار رونالدو قرارشان دهد و بتواند تیمی برای رقابت در لیگ قهرمانان آماده کند.

آخرین تیمی که به آن خواهیم پرداخت رئال مادرید است که طبق ادعای مطبوعات به دنبال جذب پوگبا، اریکسن و فان دبیک است.

کد خبر 4675716

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال بایرن مونیخ تیم فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!