Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی اسپرز، از جاه طلبی سون به وجد آمده است. 

طرفداری- در آستانه دیدار دوستانه تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو به مقایسه سون هیونگ مین با یکی از اسطوره‌های حریف یعنی دیوید بکام پرداخته است.

به گزارش سایت گل، سون ۲۷ ساله که آماده پنجمین فصل حضورش در فوتبال انگلیس می‌شود، تا کنون طی ۱۳۰ بازی در رقابت‌های لیگ برتر، ۴۲ بار موفق به گلزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی پیش فصل اسپرز در آسیا، استقبال کم نظیری از این بازیکن اهل کره جنوبی به عمل آمده است. پوچتینو در پاسخ به این که آیا این شرایط برای او جای تعجب داشته است، گفت:

نه، من غافلگیر نشدم. می‌توانیم ببینیم مردم در آسیا چقدر سونی را دوست دارند و البته قدردان آن‌ها هستیم. البته که او یک نماد است. من قبلا او را در زمینه محبوبیت با دیوید بکام مقایسه کرده‌ام. این‌ها برایم غافلگیر کننده نیستند ولی دیدن علاقه مردم به او خوشحال کننده است. خوشحالم که می‌شنوم به شما گفته است هنوز می‌خواهد بهتر شود، پیشرفت کند و سختکوش باشد. ذهنیت او فوق العاده است و به همین دلیل الگوی خوبی برای تمامی افراد نه فقط در آسیا، بلکه در کل دنیا به شمار می‌رود. 


گل ها و مهارت های برتر سون هیونگ مین در مقابل تیم های مختلف

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟

علی سلاجقه در نشست هم‌اندیشی شورای عالی استان‌ها و سازمان حفاظت محیط‌ زیست با اشاره به ظرفیت نهفته و تاثیرگذار شوراهای استان‌ها و شهرها در مباحث فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه محیط زیست گفت: یکی از مسائلی که برای ما دارای اهمیت است، بحث عوارض آلایندگی است. عوارض آلایندگی مالیاتی است که باید صرف آن عارضه‌ای شود که محیط‌ زیست را تحت تاثیر قرار داده اما ظاهراً این گونه نیست عوارض گرفته می‌شود اما پرسش این است که برای آن چه اتفاقی می‌افتد چون مشکل محیط زیستی از این راه حل نمی شود.

وی در ادامه اظهارکرد: از ابتدای دولت سیزدهم درخواست کردیم تا ٢٠ درصد عوارض آلایندگی به صندوق ملی محیط زیست واریز شود تا برای رفع عوارض آلایندگی در زمینه‌های مختلف هزینه شود اما کار به جایی نرسید . باید به این مسأله توجه بیشتری شود. دو سال پیش عوارض آلایندگی یکی از استان ها ۵۰۰۰ میلیارد تومان شد اما سوال این است که کجا هزینه شده است؟

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: شورای عالی استان‌ها پتانسیل بالایی در زمینه حفظ محیط‌ زیست دارند و اگر بتوانیم از ظرفیت‌های نهفته کشور در این زمینه استفاده کنیم، دستاورد خوبی خواهد بود.

سلاجقه اضافه کرد: قوانین محیط زیستی بسیار خوبی در کشور داریم. دو دستاورد خوب هم به دست آمده است که می‌توان با همکاری سازمان عالی شوراها و سازمان حفاظت محیط‌ زیست به نتایج بسیار مطلوب‌تری دست یافت.

وی گفت: کلیدواژه های زیادی در زمینه محیط زیست داریم اما در شناساندن آن ها به دنیا غفلت کرده‌ایم. در دنیا کشورهای معدودی در زمینه محیط زیست قانون متقن دارند، یکی از آن‌ها ایران است که اصل ۵۰ قانون اساسی را دارد اما چرا در عمل آنطور که باید موفق نبودیم؟

سلاجقه اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به خوبی به مقوله محیط‌ زیست ورود کردند و فرمودند محیط‌ زیست یک مساله درجه یک است. رئیس جمهوری هم همواره بر حفظ محیط‌ زیست در روند توسعه تاکید دارد بنابراین در این زمینه غنی هستیم.

وی در ادامه گفت: تمام نمودهای تخلف انسانی را در عرصه محیط زیست می‌بینم بنابراین باید مراقب فعالیت‌های خود در بخش‌های مختلف باشیم. ٧٢ درصد وظیفه سازمان محیط‌ زیست فرادستگاهی و ٢٨ درصد آن مربوط به سازمان است. برای آن ٧٢ درصد باید شبکه قوی مردم نهاد را با کمک شوراهای شهر و روستا ایجاد کنیم تا میدان عمل به‌خوبی مدیریت شود.

سلاجقه اضافه کرد: اکنون شاخص‌های محیط زیستی در آستانه قرار دارد. باید در کنار همدیگر مسیر حرکت را به خوبی مشخص و تثبیت کنیم تا از این مرحله با موفقیت بگذریم. متاسفانه در کشور در زمینه‌های مختلف گاز، آب، سوخت، سلامت و محیط زیست ناترازی هایی وجود دارد. از طرفی خودمان هم معتقدیم که کشور همواره دست خودمان بوده و الان شرایط این است بنابراین نباید کسی را مقصر بدانیم.

وی گفت:  سال‌ها ۴١١ کلان‌پروژه  در کشور رها شده بود. از سال ١٣٧٢ تا شروع این دولت این تعداد پروژه بلاتکلیف بود و هم سرمایه گذار و هم مجری سرگردان بودند اما با برگزاری جلسات متعدد و فشرده تمام آن‌ها را تعیین تکلیف کردیم. به عنوان مثالیک پروژه ٣٠ سال است که در حال اجرا است. این برای مردم خوشایند نیست باید تمام اینها ساماندهی شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اضافه کرد: نمی‌توان توسعه را متوقف کرد اما باید توسعه همراه با حفظ محیط‌ زیست اتفاق بیفتد که همان توسعه پایدار است .

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی محیط زیست کارهای خوبی انجام داد. بعد از شش سال کنوانسیون تهران که به محیط زیست دریایی خزر می‌پردازد را زنده کرد همچنین در جنوب، کنوانسیون راپمی که در زمینه محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان فعالیت می کند و سال‌ها مغفول مانده بود را احیا کردیم و در نظر داریم با همکاری آن خلیج فارس و دریای عمان را ساماندهی کنیم. ایران در ۵۴ کنوانسیون محیط زیستی عضو است.

معاون رئیس جمهوری دیپلماسی محیط زیستی را پیش قراول دیپلماسی سیاسی جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: ما بعد از دستگاه سیاست خارجه بالاترین میزان مناسبات را در عرصه بین‌المللی با کشورهای مختلف دنیا داریم و به همین دلیل مبتنی بر پدیده‌های نوظهور در حال برنامه‌ریزی برای محیط زیست کشور هستیم.

وی درباره مشکل گرد و غبار گفت: متاسفانه این مساله در کشورهایی که منبع گرد و غبار هستند، اصلاً در اولویت نیست اما با برگزاری جلسات متعدد و رفت و آمدهای زیاد آن‌ها را مجاب به همکاری کردیم.

سلاجقه با تاکید بر مشارکت حفاظتی گفت: در تلاشیم تا مشارکت حفاظتی به قانون تبدیل شود. مبتنی بر پدیده‌های نوظهور حرکت و قوانین را اصلاح می‌کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست اضافه کرد: ٢٠ میلیون هکتار یعنی حدود ١١ درصد خاک کشور جزو مناطق حفاظت شده است که روستاهای زیادی در آن‌ها محصور شده‌اند و مشکلات زیادی برایشان ایجاد شده که با برگزاری جلسات متعدد ۵٠ روستا را از مناطق حفاظت شده خارج کردیم و در مقابل ۵٠٠ هزار هکتار به وسعت مناطق اضافه شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان محیط‌ زیست یک دستگاه نظارتی است، گفت: در زمینه پسماند هم اقدامات خوبی انجام شده لست. در سراوان کارهای خوبی صورت گرفت و الگوی مناسبی در ابن زمینه داریم.

سلاجقه درباره محیط بانان اظهارکرد: اکنون بیش از ۶٠٠ پاسگاه محیط بانی و بیش از ۳۰۰۰ محیط بان داریم که از ابتدای دولت سیزدهم در تلاش برای تجهیز آن ها هستیم .

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی در پایان گفت: شبکه مردم نهاد عالی استان‌ها سرمایه بزرگی برای حفظ محیط زیست است و در تلاشیم تا از این ظرفیت و سرمایه به خوبی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد