Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسر 17 ساله شروری که چند روز پیش در یک حادثه رانندگی جانش را از دست داده بود بعد از مرگش هم نظم منطقه کوی کارگر را برهم زد.

دوستان این شرور 17 ساله در مراسم خاکسپاری اش با کلت کمری تیراندازی کردند.

در پی وقوع یک تصادف مرگبار پراید با پژو 405 در جاده بریم آبادان که4 کشته و 2 زخمی بر جا گذاشت و یکی از کشته شدگان این حادثه نوجوان شرور آبادانی بود که خلاف های بسیاری در پرونده خود داشت امروز هم وی پس از مرگش باعث تیراندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان این نوجوان 17ساله شرور برای شادی روحش اقدام به تیراندازی با سلاح کلت کمری در منطقه کوی کارگر که منزل این فرد بود کردند. این مراسم در مسجدی برگزار شد که این پسر شرور بارها به دلیل نداشتن حالت طبیعی برای نمازگزاران و نیروهای پایگاه بسیجش ایجاد مزاحمت و به آنها فحاشی کرده بود. گفته می شود دوستان وی برای یادگاری نگه داشتن قمه این پسر17ساله که همیشه به کمر داشت با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند. قمه این شرور در شب تصادف و مرگ وی درون پراید بوده که توسط یکی از دوستانش قبل از حضور پلیس از پراید برداشته می شود که دوستان صمیمی این فرد شرور هریک خواهان نگه داشتن قمه وی به عنوان یادگاری هستند. گفتنی است در مراسم خاکسپاری این شرور نوجوان تعداد زیادی از اراذل و اوباش جویای نام و همچنین سارقان خلافکار حرفه ای تحت تعقیب پلیس نیز در کنار خانواده اش دیده می شدند. لازم به ذکراست این نوجوان 17ساله باتوجه به سن و سال کمش بارها توسط پلیس آبادان به دلیل شرارت و ایجاد مزاحمت دستگیر شده بود. گفتنی است مرگ این فرد خیلی ها را خوشحال کرد. به دلیل اینکه وی با شرارتهایش ممکن بود خانواده های زیادی را داغدارکند. لازم به ذکر است با توجه به خاکسپاری 3 فرد دیگر کشته شده در این حادثه تیراندازیهایی نیز در مراسم خاکسپاری شان صورت گرفت که پلیس به دنبال شناساسی و دستگیری عاملان تیراندازی در این دو مراسم است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: تیراندازی مراسم خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

کد خبر 846537 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد