Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف بین یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه خودروی سواری پراید در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودروی مینی بوس و یک دستگاه خودروی سواری پراید در بویین زهرا بعد از روستای حسین آبادی بلافاصله عوامل پلیس راه به همراه ماموران انتظامی شهرستان در محل اعلامی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در این حادثه تعداد ۱۱ تن مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل که ۸ نفر از مصدومان به دلیل سطحی بودن جراحات وارده پس از مداوا از بیمارستان ترخیص و ۳ نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری شدند.

رییس پلیس راه استان در پایان گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم رعایت فاصله عرضی حین سبقت از جانب سواری پراید عنوان کردند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بیمارستان پلیس راه پلیس راه استان تصادف زهرا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!

 5 عضو سرقت خودرو در حالی با تیراندازی پلیس دستگیر شدند که قطعات خودروهای سرقتی را در یک منزل مسکونی ناپدید می کردند. 

به گزارش خراسان، در پی رها شدن لاشه های چندین خودروی سرقتی در خیابان های خلوت که قطعات آن ها سرقت شده بود،گروهی کارآزموده از افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه،عملیات شناسایی و ردزنی سارقان را آغاز کردند.

آن ها که با دستور ویژه سرتیپ دوم ستاد احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ) وارد عملیات تخصصی شده بودند در اولین مرحله از اقدامات پلیسی ،محیط جغرافیایی رها شدن لاشه خودروها را زیر ذره بین تحقیقات بردند و به نتایجی دست یافتند که نشان می داد خودروها در محدوده بولوار خیبر اوراق می شوند.

بنابراین گشت های انتظامی شبانه تقویت شد و چندین گروه مشترک از بخش های تخصصی پلیس با هدایت سرهنگ جعفر عامری(رئیس کلانتری آبکوه) در حالی به گشت زنی های بامدادی پرداختند که بسیاری از شهروندان در خواب سحرگاهی به سر می بردند.

این عملیات ها ادامه داشت تا این که ساعت یک بامداد هجدهم فروردین،ناگهان سرنشینان یک دستگاه پراید در حالی وارد کمین نیروهای گشت شدند که تعدادی از قطعات خودروها درون پراید مذکور ،زیر نور چراغ خودروی پلیس قرار گرفت. 

استعلام شماره پلاک پراید نیز بیانگر آن بود که خودروی مشکوک دارای سابقه سرقت است. بنابراین بلافاصله عملیات دستگیری شروع شد اما راننده با مشاهده چراغ گردان خودروی پلیس پدال گاز را فشرد.

در همین حال نیروهای گشت سلاح ها را بیرون کشیدند و لاستیک های پراید را زیر رگبار گلوله گرفتند. ساعتی بعد 3سرنشین خودرو محاصره شدند و درحالی به چنگ قانون افتادند که لوازم وقطعات سرقتی زیادی به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی از داخل پراید کشف وضبط شد.با انتقال متهمان و قطعات سرقتی به کلانتری ،بازجویی های تخصصی از آنان زیر نظر سرگرد طیوری(رئیس تجسس کلانتری آبکوه)آغاز ومشخص شد اعضای این باند خودروها را از غرب مشهد سرقت می کنند و در بولوار خیبر ،به قطعات و لوازم قابل فروش آن دستبرد می زنند.

طولی نکشید که ماموران انتظامی مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کردند وبا کسب مجوزهای قضایی منزل مسکونی ویلایی را به محاصره درآوردند. در بازرسی از این مکان نیز تعداد قابل توجهی قطعات و لوازم سرقتی خودرو مانند رینگ و لاستیک،رگلاتور و کپسول گاز،ضبط وپخش ،دینام،استارت و... کشف شد.

این عملیات ضربتی با دستگیری 2 عضو دیگر باند هنگام اوراق کردن خودروها در حالی ادامه یافت که بررسی ها نشان داد قطعات خودروهای سرقتی پس از انتقال به حیاط مذکور،طوری توسط دزدان جادوگر ناپدید می شوند که تنها لاشه ای از آن باقی می ماند.

براساس این گزارش ،ادامه تحقیقات مشخص کرد اعضای این باند 5 نفره به صورت حرفه ای با بهره گیری از خودروهای پژو 206 و پراید هاچ بک ،خودروهای شهروندان را در غرب مشهد به سرقت می برند وآن ها را در حیاط منزل مسکونی اوراق می کنند. بررسی های بیشتر با هماهنگی قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط با این باند سرقت وارد مرحله جدیدی شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد