Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بدنساز پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک باشگاه بزرگ در آسیا است و ما از کار کردن در این تیم و کار با این بازیکنان لذت می‌بریم. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اینیگو والنسیا، مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در جام شهدا گفت: بازی با سایپا برای ما یک بازی پیش‌فصل ساده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز بازیکنان ما ساق‌های‌شان سنگین است. دو گلی که خوردیم روی بدشانسی بود.

وی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس یک باشگاه بزرگ در آسیاست و ما از کار کردن در این تیم و کار با این بازیکنان لذت می‌بریم. 

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشخص شدن سومین بازیکنی که از پرسپولیس جدا خواهد شد، بیان کرد: این سؤال را از من نپرسید و از سرمربی بپرسید. ما اینجا هستیم که پرسپولیس را دوباره قهرمان کنیم. 

والنسیا درباره این موضوع که گفته می‌شود کادرفنی پرسپولیس از شرایط اردوی ترکیه ناراضی بودند، خاطرنشان کرد: در اردوی ترکیه ما دوست داشتیم با حریفان بهتری بازی کنیم، ولی این اتفاق نیفتاد که فقط یک اتفاق بود. 

کالدرون:‌ برای خط حمله تیم‌مان 2 بازیکن برزیلی و آفریقایی را به باشگاه معرفی کرده‌ام/ مهاجم جدید بیاید یک بازیکن دیگر را کنار می‌گذاریم

 

انتهای پیام/  

 

 

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم