Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی از عزم راسخ برای برگزاری انتخاباتی مردمی و فارغ از هر گونه ملاحظات جناحی، قومی و فردی خبر داد.

سید زین العابدین موسوی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از منطقه آزاد اروند، اظهارکرد: انتخابات آینده ی مجلس شورای اسلامی را به امید خدا  با قدرت و فارغ از هرگونه ملاحظات جناحی، قومی و فردی برگزار خواهیم کرد و مهمترین دغدغه ما در برگزاری انتخابات، اجرای عدالت و قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نامزدهای انتخابات و همچنین مردم عزیز اطمینان داشته باشند امانت دار آرای آنها هستیم.همچنین برادران و خواهرانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارند مطمئن باشند تمام رفتارهایشان از هم اکنون رصد می شود و نهادهای نظارتی حتما موارد مستند و مستدل اعلامی را در تایید یا رد صلاحیت لحاظ خواهند کرد.

 

وی به مشکلات کارکنان نفتی و پتروشیمی آبادان اشاره کرد و گفت: پس از بررسی دقیق مشکل بخش کارکنان نفتی و پتروشیمی آبادان، جلساتی با مسئولین پتروشیمی برگزار کردیم و همچنین بصورت تلفنی با رئیس صندوق بازنشستگی نفت گفت و گویی انجام شد. لذا طبق این گفت و گو موضوع بازنشستگی پیش از موعد کارکنان پتروشیمی با ارسال نامه ای تا لغو بند ۴ مورد بحث متوقف شد.

 

موسوی تصریح کرد: ما مخالفتی با بازنشستگی پیش از موعد نداریم  و از این موضوع نیز استقبال می‌کنیم، اما بازنشستگی مشروط آنهم بدون موافقت کارگر را غیر قانونی و غیر اخلاقی می‌دانیم. لذا اجازه نمی دهیم کارگر وجه المصالحه در شرایط کارفرما و صندوق بازنشستگی قرار گیرد.


وی با اشاره به اعتراض و تجمع اخیر کارگران پالایشگاه آبادان، افزود: ما نیز در موضوع اعتراض کارگران پالایشگاه ورود کردیم و طی نشستی که با نمایندگان کارگران و مسئولین پالایشگاه داشتیم راهکارهای قانونی ارائه و توافق لازم نیز حاصل شده است.کار مستمر با توجه به شرایط، نیازمند قرارداد کار مستمر در قالب محدود و نامحدود است و کار حجمی نیز نیازمند قرارداد حجمی است و این دو نباید با هم تداخل ایجاد کنند.


وی با بیان اینکه پالایشگاه باید سریعا موارد توافقی را پیگیری و مجوزات لازم را حداکثر تا پایان سال جاری اخذ و آنها را اجرایی نماید، خاطرنشان کرد: همه فعالین در محدوده منطقه آزاد تابع قوانین و مقررات کار منطقه آزاد هستند و مقررات کار منطقه آزاد باید مو به مو در خصوص کارگران اجرا شود.

فرماندار ویژه آبادان در بخشی از سخنان خود به حل مسائل پیرامونی عمران شهرستان، تاکید کرد و گفت: فرمانداری هرهفته با حضور مسئولین دستگاه ها پیگیر حل مشکلات مردم به صورت میدانی است. ۸۰ درصد مشکلات مطروحه مردم و مناطق در حوزه خدمات شهرداری و آب و فاضلاب است. این دو دستگاه و از جمله شهرداری باید فکر اساسی به حال مطالبات مردمی و ارائه خدمات شهری کنند.

 

وی افزود: شورای شهر، این موضوع مهم را در دستور کار و جلسات خود داشته باشد. این نیز پذیرفته نیست که هر روز فرمانداری در خیابان نواقص بدیهی را به شهرداری و آبفا گوشزد کند.

وی به تخریب برخی از پل های موقت ایجاد شده در نوآباد اشاره کرد و گفت: بزودی سازه برخی از پل های موقت نوآباد که در سیل تخریب و موقتا بازسازی شده بود عوض می شود. در خصوص استحکام و ایمنی پل ها دستورات لازم داده شد. معاونت عمرانی فرمانداری، بخشداری، مدیریت راه روستایی و مسکن و شهرسازی در حال پیگیری هستند.

موسوی از تزریق بودجه توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: بزودی بودجه جدیدی به دستگاههای اجرایی اختصاص داده میشود، این بودجه برای نهادهای خدمات رسان در حال نهایی شدن است که باید تلاش شود بموقع جذب  و به چرخه ی خدمات رسانی شهرستان وارد شود.

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خراسان جنوبي بیرجند نماز جمعه آیت الله اعرافی خبرگزاری شبستان تزریق بودجه شهرداری و آبفا کارکنان پالایشگاه کارکنان پتروشیمی کارکنان نفتی تجمع اعتراض آميز اعتراض انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند