Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کاشمر گفت: امکان اعلام موارد تخلف شهردار کاشمر به دلیل محرمانه بودن نامه سازمان بازرسی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، حسن اعمی در خصوص تصمیمات جلسه شورای شهر کاشمر که به دلیل  اختلافات اعضای شورا و شهردار با ممنوعیت دادستانی بصورت غیر علنی برگزار می شود، با بیان اینکه طی نامه‌ای از شهردار خواسته شده بود که مدارک و مستندات قانونی مبنی بر سکونتش را جهت طرح در این جلسه به شورا ارائه دهد، افزود: با توجه به اینکه شهردار در مأموریت تهران حضور داشت، مقرر شد طی نامه‌ای به شهردار اعلام شود تا ظرف یک هفته آینده تمامی مدارک و مستندات قانونی مبنی بر سکونتش را به شورا ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کاشمر با تأکید بر اینکه بر اساس بند 6 آیین‌نامه سکونت شهرداران باید گواهی اشتغال به کار همسر و فرزندان در صورت اشتغال از اداره مربوطه، گواهی اشتغال به تحصیل برای فرزندان از مدارس یا مهدکودک‌های شهرستان و کد رهگیری منزل مسکونی واقع در محدوده شهر از سوی شهردار برای احراز سکونتش ارائه شود، بیان کرد: اگرچه مهلت قانونی این آئین‌نامه برای ارائه مدارک از سوی دفتر شهری به شهرداران اول مردادماه اعلام‌شده و رونوشت آن به شورای شهر ارسال‌شده، به پایان رسیده است اما در راستای حُسن نیت اعضای شورای شهر مقرر شد تا شهردار ظرف مهلت یک هفته مدارک مربوطه قانونی در این خصوص را  اگر به فرمانداری ارسال کرده است به‌صورت حضوری و یا مکتوب به شورای شهر ارائه دهد.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس شورا طی نامه‌ای از فرماندار کاشمر درخواست کردم که برای مصوبه 23 اسفند97 در خصوص عدم احراز سکونت شهردار که در کمیته انطباق فرمانداری تصمیم‌گیری آن منوط به بخشنامه سکونت از سوی وزارت کشور شده است، تعیین تکلیف کند.

اعمی همچنین با اشاره به ارسال نامه محرمانه سازمان بازرسی در خصوص تخلفات شهردار کاشمر خاطرنشان کرد: به دلیل محرمانه بودن نامه، امکان اعلام موارد تخلف وجود ندارد، اما با توجه به اینکه رونوشت آن به رئیس شورا برای پیگیری و نظارت بر اجرای پیشنهادها ابلاغ شده است در راستای وظیفه محوله مکاتباتی در این زمینه با شهردار انجام و مقرر شده که شهردار گزارشی از اقداماتش برای رفع نگرانی اعضای شورای شهر به این شورا ارائه دهد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال شورای شهر وزارت کشور شهردار کاشمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سرشناس صهیونیست: عملیات در رفح نفعی ندارد

یک تحلیلگر نظامی سرشناس صهیونیست با بیان اینکه امکان تحقق پیروزی قاطع در نوار غزه وجود ندارد، هرگونه تجاوز زمینی این رژیم به رفح را به زیان این رژیم دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، عاموس هارئیل تحلیلگر نظامی ارشد روزنامه هاآرتص در گفتگو با رادیو اف ام 103 رژیم صهیونیستی تاکید کرد، پیروزی قاطع در نوار غزه امکان پذیر نیست و هر کسی که درباره پیروزی قاطع یا پیروزی کامل سخن می‌گوید در حال فروش توهم به جامعه است، باید حملات و ضربه زدن به حماس ادامه پیدا کند، ولی ما با نقطه پیروزی فاصله زیادی داریم.

6 سوال درباره قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزهواکنش گروه‌های فلسطینی به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه

این تحلیلگر صهیونیست علاوه بر آن تاکید کرد، ما آنقدر در این زمینه تجربه داریم که بگوییم هیچ نفعی از عملیات زمینی در رفح در کوتاه مدت آینده وجود ندارد.

او همچنین گفت که آمریکا در حال حقه بازی است، آمریکایی به دنبال گرفتن دو سر طناب هستند، از یک طرف از اهداف ما در جنگ حمایت می‌کنند و از سوی دیگر می‌گویند که در حال فشار برای توقف جنگ هستند.

این تحلیلگر صهیونیست در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت شمال فلسطین اشغالی هم گفت: داستان طول و درازی با این منطقه داریم، شلیک موشک‌ها به شهرک‌های شمال امری روزمره شده است، اما یک مشکل هم در اینجا وجود دارد، تنها دستاوردی که می‌تواند آمریکا به نام خود داشته باشد، آتش بس و توافقنامه مبادله اسرا در جنوب است، اما آمریکایی‌ها امیدوار هستند که اگر آرامش شش هفته‌ای در جنوب حکمفرما شود امکان آغاز گفتگو درباره شمال هم وجود خواهد داشت، گرچه طرف اسرائیلی چندان به این امر خوشبین نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • تحلیلگر سرشناس صهیونیست: عملیات در رفح نفعی ندارد
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت