Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان مجموع حوادث رخ داده در این شهرستان در بهار امسال را ۲۰۳ مورد عنوان کرد و گفت: بیشترین حوادث، مربوط به آتش سوزی فضای سبز، علف‌های هرز و پلاستیک و غیره با ۸۹ مورد و کمترین آن مربوط به شکستن درختان بود.

«جعفر حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در این مدت ۱۴ مورد آتش سوزی منازل، اماکن تجاری، دامداری، پنج مورد آتش سوزی باغ و مزارع، ۲۲ مورد آب افتادگی منازل و معابر سطح شهر، ۲۳ مورد هجوم حشرات، خزندگان و حیوانات ولگرد و ۴۰ مورد امداد و نجات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان، گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۲ نفر در حوادث این شهرستان فوت کردند که از این تعداد ۹ نفر مرد و سه نفر زن بودند.

 

حیدری با بیان اینکه طی این مدت ۱۱ مورد تصادف و واژگونی و آتش سوزی وسایل نقلیه در شهرستان روی داده است، اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۱۱ نفر، شامل ۸ مرد و سه زن، در حوادث شیروان جان باخته بودند.

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال ۲۰ نفر بر اثر وقوع حوادث در این شهرستان مصدوم شده اند، گفت: از این تعداد ۱۷ نفر مرد و سه نفر زن بودند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، که با مصدومیت ۲۴ مرد و هشت زن همراه بود، کاهش داشته است.

 

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان دارای سه ایستگاه آتش نشانی و ۵۲ نفر نیروی فعال آتش نشان است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خراسان جنوبي بیرجند خبرگزاری شبستان کانون مساجد اردبیل شیروان فضای سبز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه امسال، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده تعداد ۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بود و بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور ثبت شده است.

ململی اضافه کرد: در ماموریت‌های انجام شده با کمک نیرو‌های آتش نشان خوشبختانه ۱۱۲ نفر نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق در ماه گذشته حضور داشتند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متاسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

وی گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر است لذا توصیه می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان توجه کرده و نسبت به قطع کردن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل اقدام کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنین داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان