Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در هفتمین هفته از اکران این فیلم منتشر شد، این فیلم با فروش این هفته از مرز ۱۴ میلیارد تومان عبور کرد و توانست صدرنشینی خود را طی یک ماه حفظ کند. تاریخ انتشار: 09:00 - 03 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۶۶۰

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در هفتمین هفته از اکران این فیلم منتشر شد، این فیلم با فروش این هفته از مرز ۱۴ میلیارد تومان عبور کرد و توانست صدرنشینی خود را طی یک ماه حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیلم سینمایی "سرخ پوست" ساخته نیما جاویدی هم به عنوان دومین فیلم پرفروش ماه این هفته مرز یازده میلیارد تومان را پشت سر گذاشت تا تابستان سینمای ایران کاملاً به نفع سینمای اجتماعی جلو برود. 

شبی که ماه کامل شد

فروش هفتگی: ۱,۱۷۸,۵۶۶,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۴,۳۹۳,۶۲۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: نرگس آبیار

بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون - با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی- با معرفی: آرمین رحیمیان

خلاصه داستان: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد.

سرخ پوست

فروش هفتگی: ۹۳۹,۰۷۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۱,۳۸۹,۸۲۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: نیما جاویدی

بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی

خلاصه داستان: سال ۱۳۴۷، يك زندان قديمي در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخليه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانيان به زندان جديدند.

 

تگزاس ۲

فروش هفتگی: ۸۷۲,۹۴۰,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲۱,۵۴۷,۱۴۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی

خلاصه داستان: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران

ایکس لارج

فروش هفتگی: ۷۵۲,۰۶۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲,۵۴۱,۶۷۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: محسن توکلی

بازیگران: اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری،علی صادقی، رضا ناجی،علیرضا قادری، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی،احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام دوست،اکبر اصفهانی، سپیده مراد پور و با حضور بهاره رهنما

خلاصه داستان: «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت میکند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو میشوند.

زهرمار

فروش هفتگی: ۶۳۴,۹۱۶,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۳,۸۶۹,۱۶۴,۰۰۰ تومان

کارگردان: جواد رضویان

بازیگران: سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب

خلاصه داستان: رضا مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند.

گفتنی است فیلم‌های "ما همه با هم هستیم" با ۴۲۹,۶۳۹,۰۰۰ تومان، "نیوکاسل" با ۳۶۹,۹۳۳,۰۰۰ تومان، "سامورایی در برلین" با ۱۸۴,۵۸۹,۰۰۰ تومان، "متری شیش و نیم با ۱۴۰,۶۷۶,۰۰۰ تومان، "کار کثیف" با ۴۱,۷۰۸,۰۰۰ تومان رتبه های ششم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیما جاویدی سرخ پوست نرگس آبیار شبی که ماه کامل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فایننشال‌تایمز: اروپا، اوکراین را ناامید کرده است

روزنامه آمریکایی گزارش داد که کشورهای اروپایی با نادیده‌گرفتن درخواست‌های کی‌یف برای دریافت سامانه پدافند هوایی پاتریوت، کی‌یف را ناامید کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، نادیده‌ گرفتن درخواست‌های مکرر اوکراین برای دریافت سامانه‌های پدافند هوایی از سوی غرب، کی‌یف را ناامید کرده و این در حالی است که حملات موشکی و پهپادی روسیه تشدید شده است. عدم‌ تمایل کشورهای اروپایی به ارسال سامانه‌های پدافند هوایی خود، از جمله سامانه آمریکایی «پاتریوت» به اوکراین، نشان‌دهنده محدودیت‌های استراتژیک و تردیدهای ژئوپلیتیک بلوک غرب بوده و اوکراین را مقابل حملات روسیه به زیرساخت‌های حیاتی آن آسیب‌پذیر می‌کند.

به گزارش روزنامه فایننشال تایمز، بمباران‌های اخیر روسیه علیه اوکراین تاسیسات انرژی این کشور را متحمل خسارات سنگینی کرده و این در حالی است که اوکراین در تامین برق و گرمایش مورد نیاز خود مخصوصا در فصول سرد سال با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین حامیان غربی خود را به‌دلیل «چشم‌بستن» بر وضعیت اسفناک کی‌یف مورد انتقاد قرار داده، اما بااین‌حال، حمایت‌ها کاهش یافته است. زلنسکی در سخنرانی خود در اجلاس «سه دریا» در لیتوانی، اظهار کرد که از روند رنج دائمی که بر اثر حملات روسیه متوجه اوکراین شده ناراضی است و از وعده‌های توخالی متحدان غربی خود انتقاد کرد.

فایننشال تایمز برای اثبات این عدم‌تمایل غرب به حمایت از اوکراین، به اظهارات اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اشاره کرد که گفت غرب صدها سامانه پدافند هوایی پاتریوت را در اختیار دارد، اما حاضر نیست ۷ سامانه را به درخواست اوکراین، به این کشور ارسال کند.

دیپلمات اروپایی در این باره گفت: من چند روز پیش با کولبا (وزیر خارجه اوکراین) صحبت کردم و او عاجزانه برای محافظت از خود (اوکراین) هفت دستگاه پاتریوت درخواست کرد. ارتش‌های غربی حدود ۱۰۰ پاتریوت در اختیار دارند اما غیر قابل باور است که نمی‌توانیم همین هفت سامانه را هم برای آن‌ها تهیه کنیم.

آلمان که دو دستگاه از این سامانه‌ها را در گذشته به اوکراین فرستاده، با ارسال سامانه‌های مضاعف مخالفت کرده و بر لزوم حفظ توانایی دفاعی خود تاکید کرده است. موضع وزارت دفاع آلمان با درخواست‌های اوکراین برای دریافت این سامانه‌های مهم در تقابل قرار گرفته و نشان‌دهنده این است که مقامات اروپایی تا چه حد منافع ملی خود را به حمایت از اوکراین ترجیح می‌دهند.

به گزارش این روزنامه، دیگر کشورهای اروپایی هم در وضعیت مشابهی قرار داشته و سعی دارند میان تامین بودجه‌های دفاعی خود و حمایت از اوکراین توازن برقرار نمایند. رئیس‌جمهور این کشور در اجلاس سه دریا گفت لهستان در حال توسعه سامانه‌های پاتریوت خود بوده و سامانه اضافه‌ای برای ارسال به اوکراین در اختیار ندارد.

فایننشال تایمز گزارش داد که این وضعیت محاسبات استراتژیک حاکم بر حمایت نظامی در جهان را توجه قرار داده است. رهبران اروپایی در سخنرانی‌های علنی خود از اوکراین حمایت می‌کنند، اما آمادگی واقعی آنها برای ارائه کمک‌های نظامی مانند سامانه پدافند هوایی کمتر از انتظارات بوده است؛ امری که بر توانایی اوکراین در جنگ و حفظ خدمات حیاتی در میان حملات روسیه سایه افکنده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • بورس ریخت؛ سهامداران همچنان ناامید هستند
  • ناامید کردن مردم از مدیریت شهری کار پسندیده‌ای نیست
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس
  • خلاصه بازی نیوکاسل 4-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • فایننشال‌تایمز: اروپا، اوکراین را ناامید کرده است
  • سهم ۴۹ درصدی تمساح خونی از گیشه تعطیلات
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۲۵ فروردین